בארץ

חמישה תושבות שכם נתפסו: התחזו לאזרחיות ועבדו בנקיון במרכז שיקומי

שוטרי מחוז מרכז עצרו חמש תושבות שכם שהתחזו לאזרחיות ישראליות ועבדו בחברת ניקיון שסיפקה שירותים לבית לוינשטיין. המעצר התרחש בעקבות דיווח מהמוסד הרפואי שהעלה חשד לגבי זהותן האמיתית
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock)
שוטרי מחוז מרכז עצרו היום (ראשון) חמש נשים מתושבות שכם שהתחזו לאזרחיות ישראליות ועבדו בחברת ניקיון שסיפקה שירותים לבית לוינשטיין ברעננה. המעצר התרחש בעקבות דיווח שהתקבל מהמוסד הרפואי, אשר העלה חשד לגבי אחת מעובדות הניקיון.
חקירה שנפתחה בתחנת כפר סבא העלתה כי לא רק החשודה הראשונה הייתה מעורבת, אלא גם ארבע נשים נוספות, תושבות שכם, שהתחזו אף הן לאזרחיות ישראליות. הנשים נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה, ובסיומה יוחלט אם לבקש את הארכת מעצרן.
מבית לוינשטיין נמסר כי העובדות מועסקות על ידי חברת קבלן חיצונית, והן פנו למשטרה בעקבות החשד, מה שהוביל לפתיחת החקירה ומעצר החשודות. המוסד הרפואי מדגיש את חשיבות הוודאות בנוגע למעסיקים ולעובדים המועסקים בו.
רק בשבוע האחרון נתפסו עשרות שוהים בלתי חוקיים ברחבי הארץ, כאשר ביפו התגלו כ-40 שב”חים. מהמשטרה נמסר כי “קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה מסכנים את עצמם ואת הציבור הישראלי, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי”. כמו כן, משטרת ישראל מבצעת באופן שוטף מבצעי אכיפה לאיתור ולעצור שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים ומלינים, במטרה לצמצם את הפעילות הפלילית ואת הסיכונים הביטחוניים הנלווים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה