רכילות עסקית

פלאפון ו-yes בתרומה מרגשת: זה מה שקיבלו החיילים המאושפזים

פלאפון ו-yes תרמו חדר גיימינג לחיילים פצועים בבית לוינשטיין. חברות התקשורת תרמו: ציוד גיימינג שישמש את החיילים הפצועים במרכז הרפואי ויעזור להם להנעים את הזמן במהלך השיקום
מערכת ice | 
עובדי פלאפון ו-YES (צילום פלאפון ו-YES)
פלאפון ו-yes תרמו ציוד לחדר גיימינג ייחודי שהוקם עבור חיילים פצועים הנמצאים בשיקום בבית לוינשטיין. הציוד כולל קונסולות XBOX ועמדות VR (מציאות מדומה) ומשחקים כמו פיפ"א 24, Forza, RUSH, מיינקראפט, Beat Saber, Racket: Nx.
אלה היו חלק מניידת הגיימינג של yes  ופלאפון שהסתובבה ברחבי הארץ בין מלונות בהם מתאכסנים ילדים שפונו יחד עם משפחותיהם מאזור עוטף עזה, הדרום ומיישובי הצפון. זהו הביקור השני של עובדי פלאפון ו-yes בבית לוינשטיין.
בביקור הראשון חילקו העובדים לחיילים המאושפזים ערכות מיוחדות הכוללות טאבלט ואוזניות, ואפליקציית yes+ ללא עלות לשנה, כמו גם בבתי החולים בלינסון, ברזילי, הדסה הר הצופים, שערי צדק, עדי נגב, רמב"ם, תל השומר, איכילוב וסורוקה.
התרומה לבית לוינשטיין היא רק חלק ממערך שלם של תרומות של פלאפון ו-yes במלחמה וחמ"ל תרומות וסיוע מיוחד שהוקם בחברות. כך למשל, עם תחילת הלחימה חברת פלאפון החלה להפעיל ניידות שירות ותיקונים חינמיים עבור חיילי צה"ל וכוחות הביטחון לקוחות כל החברות. הניידות הגיעו מדי יום לבסיסי צה"ל ולשטחי הכינוס בצפון ובדרום וכבר העניקו שירות תיקונים ליותר מ-22 אלף חיילים בכל רחבי הארץ. ומספקות גם ציוד קצה ועמדות טעינה למכשירי Android ו- iPhone.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה