בארץ

צבא לבנון: עצרנו סורים שגוייסו על ידי ישראל והעבירו מידע

לאחר שאיראן גייסה ישראלים דרך הרשתות החברתיות, עתה מסתבר שגם ישראל אולי עושה זאת בצד השני גם אל מול אזרחי מדינת אויב, כך על פי צבא לבנון שטוען שעצר סורים שגוייסו על ידי ישראל דרך הרשתות ואף העבירו מידע רגיש
מערכת ice | 
תקיפה בלבנון (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
המתקפה בלבנון ממשיכה גם הערב (רביעי) כאשר צה"ל משמיד מאות תשתיות אויייב ומנהרות, תוך כדי חיסול מחבלים רבים. על פי דיווח שיצא לאור הודעה של צבא לבנון, מתברר שישראל אולי פועלת הרבה מעבר בכל הקשור למודיעין פנים.
על פי צבא לבנון, בדיווח שעלה בעמוד הטלגרם הפופולארי "אבו עלי אקספרס", נאמר כי "עצרנו שני סורים שצילמו את האתרים שהופצצו בדאחיה והעבירו לישראל מידע על חילוץ הגופות". לדברי צבא לבנון, הסורים גוייסו על ידי ישראל באמצעות הרשתות החברתיות. 
צבא לבנון פרסם מוקדם יותר היום גם מסר לתומכי חיזבאללה בכך שהוציא הודעה שכוחות צבא לבנון פרוש בגבול הדרומי, וכי הוא מבצע את הנחותיו על פי הדרג המדיני להגנת המולדת. בכרוז שפרסם, אמר צבא לבנון כי הוא פועל להפסקת "התוקפנות הישראלית", מסייע לעקורים ומסייע בחילוץ הנפגעים.
על פי עמוד הטלגרם "אבו עלי אקספרס", מדובר בכרוז מאוד מעניין של צבא לבנון, אותו הוא מכנה, "התפתלות". הסיבה: ישראל נמצאת בלחימה מול חיזבאללה בלבד ולא מול צבא לבנון, ולכן הוא הוציא כרוז, כביכול, כדי לשמור על כבודו.

כזכור, גם איראן בוחשת בישראל בפנים, ומגייסת אזרחים מבפנים. רק לאחרונה נעצר איש העסקים מוטי ממן בחשד שגוייס לתכנון התנקשות בראש הממשלה. לפני כן, חשפה יחידת להב 443, תשתית של גורמי מודיעין איראניים, אשר פעלה בחודשים האחרונים במסווה של גורמים זרים אל מול אזרחים ישראלים, זאת לשם גיוסם והפעלתם לביצוע משימות מגוונות בישראל. הגיוס נערך דרך הרשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה