בארץ

מעטפה חשודה נשלחה לביתו של בן גביר: "מי ייתן ונשתחרר מעוּלך"

מעטפה חשודה ולא מזוהה נשלחה לביתו של השר לביטחון לאומי חבר הכנסת איתמר בן גביר. מבדיקה ראשונית המעטפה הכילה מעגל חשמלי המחובר לסוללות, אולם נשלל החשד להימצאותו של חומר נפיץ וככל הנראה מדובר במטען דמה. למעטפה צורף מכתב איום
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום מסך הפטריוטים)
משטרת ישראל הודיעה אתמול (שלישי) כי מעטפה חשודה ולא מזוהה נשלחה לביתו של השר לביטחון לאומי חבר הכנסת איתמר בן גביר. המעטפה עוררה את חשדם של המאבטחים בכניסה לבית, ואלו הזעיקו למקום חבלן משטרה.

מבדיקה ראשונית המעטפה הכילה מעגל חשמלי המחובר לסוללות, אולם נשלל החשד להימצאותו של חומר נפיץ וככל הנראה מדובר במטען דמה. בנוסף, למעטפה צורף מכתב ובו נכתב: "מי ייתן ונשתחרר מעוּלך האיוֹם עוד היום". בהתאם, המעטפה הועברה להמשך בחינת גורמי ביטחון ונפתחה חקירה.
כזכור, לפני מספר חודשים אירע אירוע דומה במשרדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאחר שהגיעה למשרדו מעטפה חשודה וזוהתה כ"חפץ חשוד". לפי דיווחים שעלו אז בתקשורת הישראלית, המעטפה עוררה את החשד של עובדי המקום.
המעטפה שנשלחה לבן גביר (צילום: דוברות משטרת ישראל)
המעטפה שנשלחה לבן גביר (צילום: דוברות משטרת ישראל)
לאחר סימנים שעלו בשיקוף, כוחות הביטחון הוזעקו מיד למשרדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והמעטפה טופלה על פי הנוהל. באגף ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה מסרו בעקבות הדיווח אודות המעטפה החשודה במשרד ראש הממשלה: "הטיפול הסתיים, לא נשקפה סכנה לעובדים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה