בארץ

דרמה: ראש עיר באחת הערים המרכזיות בישראל חשוד בהטרדה מינית

אש עיר של אחת הערים הגדולות ביותר בגוש דן, חשוד בהטרדה מינית ובביצוע מעשים מגונים באישה, שהגישה נגדו תלונה במשטרת ישראל, שכבר זימנה אותו לחקירה באזהרה. שמו עדיין נאסר לפרסום
מערכת ice |  1
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
דרמה ענקית: ראש עיר של אחת הערים הגדולות ביותר בגוש דן, חשוד בהטרדה מינית ובביצוע מעשים מגונים באישה, שהגישה נגדו תלונה במשטרת ישראל בנוגע לאותם חשדות.
על פי הפרסום הראשון היום (חמישי) ב-N12, אותו ראש עיר חשוד כי הוא חיבק אותה, ודיבר אליה בצורה מינית, זאת בניגוד לרצונותיה. כך המתלוננת טענה בפני משטרת ישראל. נכון לשלב זה, שמו של ראש העיר עדיין לא הותר לפרסום. אותו ראש עיר כבר זומן לחקירה באזהרה במשטרת ישראל, ועל פי הדיווח הוא  צפוי להתייצב ביחידה החוקרת כבר הערב. 
כזכור, רק השבוע מגישת קשת 12, אדווה דדון, חשפה סיפור מזעזע, במרכזו עומד חייל צה"ל המצלם נשים בשירותים. הסיפור שחשפה דדון הפך בתוך שעות ספורות להיות ויראלי במיוחד ברשת. בעקבות שידור הכתבה, גל של עדויות החל לזרום אל דדון דרך חשבון האינסטגרם שלה, שחשפו מקרים דומים. 
בתגובה בלעדית לוואלה סלבס, שיתפה דדון את תחושותיה: "זו זכות גדולה מאוד שבעקבות החשיפה שלנו במהדורה המרכזית בחדשות 12, נשים וגברים רבים מחליטים לשתף ולהעביר את הבושה צד, והלוואי והיינו מגיעים לטפל בכל אותם וסוטים ומטרידים". דבריה משקפים את חשיבות השיח הפתוח והאומץ הנדרש מנפגעים לחשוף את סיפוריהם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואי חיבק אותה...
    מנור 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בדרכ אם אדם נורמטיבי מגיע למעשה כזה זה אומר שהיה רקע כל שהוא ביניהם. מציע לבדוק אם ביקשה קידום ולא קידם.
    סגור