בארץ

על רקע ההסלמה בצפון: אלו ההנחיות החדשות של פיקוד העורף

על רקע ההסלמה בצפון, פיקוד העורף מעדכן כי לאחר הערכת מצב בנושא, יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות באזורי ההנחיה של יישובי הגליל התחתון, הגליל העליון, המפרץ, העמקים ומרכז הגליל, וחלק מיישובי גולן דרום. בנוסף, עיריית חיפה מקיימת בדקות אלו הערכת מצב עם פיקוד העורף | כל הפרטים

מערכת ice | 
התרעות פיקוד העורף (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר הערכת מצב, הוחלט כי מהערב (מוצ"ש) יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף באזורי ההנחיה של יישובי הגליל התחתון, הגליל העליון, המפרץ, העמקים ומרכז הגליל, וחלק מיישובי גולן דרום (מועצה אזורית עמק הירדן) בהתאם להנחיות פיקוד העורף.
במסגרת השינויים, פיקוד העורף מודיע כי תיערך הגבלת התקהלות עד 30 אנשים בשטח פתוח ועד 300 אנשים במבנה. פיקוד העורף מציין כי בנוגע למקומות עבודה, ניתן לקיים במבנה או במקום שניתן להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות.
 באשר לפעילויות חינוכיות, ניתן לקיים במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות. עוד מודיע פיקוד העורף, כי החופים באזורים אלו יהיו סגורים לציבור הרחב.  
בהודעה הרשמית שפרסם פיקוד העורף, צוין כי אזורי הנחייה קו העימות, גולן צפון וגולן דרום, יפעלו בהתאם להנחיות שהיו עד כה.
עוד צוין, כי יש להמשיך ולעקוב אחר ההנחיות המפורסמות על ידי פיקוד העורף באמצעי ההפצה הרשמיים וכי ההנחיות המלאות המעודכנות מופיעות באתר החירום הלאומי וביישומון של פיקוד העורף. 
לצד זאת, עיריית חיפה מודיעה לכלל תושביה, כי בעקבות פניות רבות שהופנו אליה, ברגעים אלו ממש מקיימת ההנהלה הערכת מצב עם פיקוד העורף. בתום הערכת מצב, עיריית חיפה תעדכן את תושביה בהנחיות של פיקוד העורף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה