בארץ

שרה נתניהו חוטפת: זאת ההתבטאות שהרגיזה את משפחות החטופים

משפחות חטופים זעמו על התבטאותה של רעיית ראש הממשלה על כך שהחטופים עשויים לעבור דרך ציר פילדלפי לתימן ואיראן, לאחר שגורמי ביטחון דחו את הידיעות הללו. המשפחות קראו להפסיק את ההתמקדות בציר פילדלפי ולחדש את השיח על מציאת פתרון לשחרור החטופים
מערכת ice |  2
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, אריה לייב אברמס)
משפחות חטופים הביעו זעם על התבטאותה של שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, לאחר שצוטטה אומרת במפגש עם הורי החטופים כי יש חשש שהחטופים יועברו לתימן ואיראן דרך ציר פילדלפי. ​בשיחה שרה נתניהו אמרה "אין ברירה עם פילדלפי, יש ידיעות שיבריחו אותם לתימן ואיראן".  גורמי ביטחון בעבר דחו את הטענות ואמרו כי אין ידיעות על כך. הדברים נחשפו על ידי ynet. 
דניאל ליפשיץ, נכדו של עודד ליפשיץ שנחטף לעזה, טען בשיחה עם אתר החדשות שהעיסוק בציר פילדלפי הוא מיותר, וצריך להתמקד בפרטי העסקה לשחרור החטופים. עומרי שתיוי, אחיו של עידן שתיוי החטוף, הביע חשש מהאפשרות שהחטופים יועברו לאיראן, אך קרא לממשלה לפעול למניעת הברחתם ולהשיבם הביתה.
דיווחים מהשבוע שעבר על כך שחמאס תכנן להבריח את החטופים דרך ציר פילדלפי לסיני ומשם לאיראן הובילו לפתיחת חקירה פנימית בצה"ל, אשר לא מצאה ראיות התומכות בהשערות אלו. משפחות החטופים קוראות להפסיק את השיח על ציר פילדלפי ולהתמקד בחזרת החטופים בעסקה. "עמדת מערכת הביטחון כולה היא שאין שום הכרח להישאר בפילדלפי, וכי ניתן לתת מענה ביטחוני גם בלי שהייה פיזית בציר". 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משפחות החטופים מעדיפות שילטפו אותן ולא יגידו להן את האמ (ל"ת)
    ע. 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תולעת
    רכלנית צמרת 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגיע הזמן לעשות סוף אחת ולתמידלפארסה הזאת, לדברי "הרעייתי". זה הזמן ליצירת דה לגיטימציה לדמות הפאטתית הזאת. מי היא לכל הרוחות?? אין לה כל מעמד סטטוטורי והיא בזבזנית, קמצנית, מיזנטרופית. מקומה - כמקום נהנתניהו - בפח האשפה של ההיסטוריה.
    סגור