בארץ

אבל כבד בתקשורת הישראלית: השדרן האהוב מת בגיל 90

גדעון הוד הגה וייסד את תוכנית הספורט המיתולוגית בימי שבת "שירים ושערים" , שהגיש את התוכנית "החידון המוזיקלי" בקול המוזיקה והיה אחד הקולות המזוהים ביותר עם שידורי הספורט בישראל, הלך לעולמו בסוף השבוע
מערכת ice | 
גדעון הוד (צילום רועי כץ)
אבל כבד נפל אמש (שבת) על עולם התקשורת בישראל, כאשר תאגיד השידור הישראלי הודיע כי הוא משתתף בצער משפחת הוד על מותו של השדרן ואיש קול ישראל,  גדעון הוד, שהלך לעולמו בגיל 90.
גדעון הוד הגה וייסד את תוכנית הספורט המיתולוגית בימי שבת "שירים ושערים" , הגיש את התוכנית "החידון המוזיקלי" בקול המוזיקה והיה אחד הקולות המזוהים ביותר עם שידורי הספורט בישראל.

הוא החל את דרכו ב"קול ישראל" בשנת 1955, ערך והגיש את התוכניות "פנינים לשבת" ו"פנינים לחג" ברשת ב והגיש את תוכנית התחבורה "אור ירוק" ששודרה במשך קרוב ל-30 שנה. בשנת 1988 החל להגיש את התוכנית "החידון המוזיקלי" בתחנת הרדיו קול המוזיקה עד עזיבתו את התאגיד בדצמבר 2021.
לי-אור אברבך, סמנכ"ל הרדיו של התאגיד: ״גדעון הוד הוא מאבות שידור הרדיו הציבורי וממעצביו. דורות של מאזינים יזכרו את קולו וסגנונו הייחודי, שנשמרו בבהירות ובצלילות עד השידור האחרון שלו, כשהוא קרוב לגיל 90. זכינו אנחנו בתאגיד השידור לשדר לצד אגדת רדיו אמיתית. יהיה זכרו של גדעון חברנו ברוך״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה