בארץ

"אונר"א מהווה סכנה ביטחונית למדינת ישראל": השב"כ באזהרה חמורה

עובדים באונר"א, סוכנות הפליטים של האו"ם שפועלת בישראל, השתתפו בטבח המחריד של ה-7 באוקטובר, ועל פי השב"כ, הארגון מהווה סכנה ממשית לביטחון מדינת ישראל. כעת, נחשפת הסיבה מדוע בממשלה לא פועלים נגד אונר"א למרות הכל
מערכת ice | 
אונר"א (צילום פלאש 90/ עבד רחים קטיב)
אונר"א, סוכנות הפליטים של האו"ם שפועלת בישראל, נחשפה אחרי ה-7 באוקטובר אחרי שמספר עובדים שלה השתתפו בטבח המחריד שבוצע ביישובי ישראל. אחרי שבארגון הכחישו, הם אישרו זאת לאחרונה ופיטרו בתגובה 9 עובדים שהוכח שלקוחו חלק בטבח.
כעת, גם השב"כ מזהיר מפני הפעילות של סוכנות אונר"א בישראל, ועל פי דיווח הבוקר (חמישי) ב"ישראל היום", בדיון חסוי שהתקיים השבוע בוועדת חוץ וביטחון בשלוש הצעות חוק שנועדו לבלום את פעילות הסוכנות בישראל, בשב"כ הזהירו כי "אונר"א מהווה סכנה ביטחונית למדינת ישראל ולכן חשוב לקדם את סגירתה".
אז מדוע ישראל לא פועלת במישור הזה נגד אונר"א? ובכן, נציגי משרד החוץ והמל"ל חשפו את הסיבה המדויקת לכך בשיחות שנערכו בדיון החסוי בכנסת. לטענתם, אם ישראל תפעל בכל הכוח נגד הסוכנות לפליטים של האו"ם, הדבר עשוי להוביל לכך שיוצאו צווי מעצר בינלאומיים נגד בכירים בישראל.
בין הבכירים נגד עשויים לצאת צווי מעצר בינלאומיים: ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי, דבר ממנו בישראל חוששים מאוד, ועל כן לא פועלים באופן נחרץ נגד הארגון, על אף האזהרות החמורות של שב"כ.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה