בארץ

נפגעתם מהשביתה של יום ראשון? זה המוקד החדש שהופעל לציבור

ההסתדרות הלאומית פתחה היום מוקד לתשלום שכר לעובדים אשר נפגעו מההחלטה ההסתדרות הכללית לשבות. באתר נכתב: "ב-2 בספטמבר ההסתדרות הכללית נקטה בשביתה פוליטית כפויה ופראית". היו"ר יואב שמחי: "לא נאפשר פגיעה בשכר העובדים"
מערכת ice | 
יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, תומר נויברג)
ההסתדרות הלאומית פתחה היום (רביעי) מוקד לתשלום שכר לעובדים אשר נפגעו מהחלטת ההסתדרות הכללית לשבות. ההסתדרות הלאומית התחייבה לטפל בכל הפניות ללא קשר להשתייכות העובד לארגון עובדים כלשהו וללא עלות. 
"ב-2 בספטמבר ההסתדרות הכללית נקטה בשביתה פוליטית כפויה ופראית. מקומות עבודה שונים שבתו ועובדים לא יכלו לבצע את עבודתם כסדרה", נכתב באתר של ההסתדרות הלאומית להרשמה לקו החם.
"כתוצאה מהמהלך הביריוני של ההסתדרות הכללית, נגזלה פרנסתם של מאות אלפי עובדות ועובדים זאת ללא הודעה מוקדמת ומסיבות פוליטיות. עובדים אלו לא יכולים להישאר ללא שכר. מי שהכריז על השביתה צריך לקחת אחריות על נזקיה הכלכליים והפגיעה בפרנסת עובדים".
"ניתן לפנות למוקד השירות של ההסתדרות ולהשאיר גם שם את הפרטים לטובת המשך טיפול נציגי הלאומית במספר 8882*״. יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית: ״לא נאפשר פגיעה בשכר העובדים. על העובדים לקבל שכר מלא על יום השביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה