בארץ

הבקשה של חה''כ תמנו שטה מאמיר אוחנה במלאות שנה ל7.10

חה''כ פניננה תמנו שטה פנה ליו''ר הכנסת אמיר אוחנה בבקשה לקביעת יום מיוחד של הכנסת, הוועדות, והמליאה לציון אסון וטבח השבעה באוקטובר, בו ידונו במספר נושאים הקשורים לאסון: "מחובתנו כנבחרי ציבור להנציח"
דורון בלוך | 
פנינה תמנו שטה (צילום פנינה תמנו שטה בוועדת זכאי חוק השבות)
חה"כ פנינה תמנו שטה פנתה היום (רביעי) במכתב דחוף ליו"ר הכנסת חה"כ אמיר אוחנה בדרישה לקבוע יום מיוחד בכנסת, במסגרת דיונים במליאה ובוועדות הכנסת, לציון אסון טבח השבעה באוקטובר. 
במכתב ששיגרה, נכתב כי על אף שהכנסת נמצאת בימים אלה בפגרת הקיץ, "יש חשיבות וחובה לאומית להנציח את טבח שמחת תורה ולעסוק בהשלכותיו במלאות שנה לאסון. בנוסף, הוצעו מספר נושאים הכרחיים לדיון בוועדות הכנסת השונות, כגון הנצחת אירועי השבעה באוקטובר בתוכניות הלימודים ובמוסדות המדינה במסגרת ועדת החינוך, וכן הקמת ועדת חקירה בציון שנה לטבח.
חה"כ פנינה תמנו שטה מסרה על כך: "הכנסת כבית שמייצג את כל חלקי העם, לא יכולה לסגור את שעריה בתאריך שבעה באוקטובר ובסמוך לו. פניתי ליו"ר הכנסת בשם המחנה הממלכתי בבקשה לכונן יום מיוחד בכנסת שיוקדש כולו לציון אירועי טבח שמחת תורה בחלוף שנה".
את דבריה חתמה חה''כ שטה באמירה "מחובתנו כנבחרי ציבור להנציח, לזכור ולכבד את הקורבנות, לסייע למשפחות ולניצולים, לפעול להחזרת החטופים ולהמשיך לחשוף בפני העולם את הזוועות שביצע חמאס".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה