בארץ

חה''כ ביטן מצטרף להתנגדות לסמוטריץ': "אתנגד להקפאת קצבאות הנכות"

יו''ר ועד הכלכלה, חה''כ דודו ביטן הודיע כי יתנגד בכנסת לקיצוץ בקצבאות הנכות הכלולים בהעברת תקציב המדינה ע''פ התוכנית של שר האוצר סמוטריץ' ''לא ייתכן שיש כסף לכל גחמה פוליטית והציבור המוחלש בישראל ייפגע''
דורון בלוך | 
דוד ביטן, בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שמהלך מסיבת העיתונאים אותה כינס אמש (שלישי) שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בעניין תקציב המדינה לשנת 2025. והודיע כי במסגרתו יחלו קיצוצים נרחבים, בהם קיצוצים גם בקצבאות הנכות של הביטוח הלאומי, העניין עורר התנגדות רבה גם בקואליציה.
כאמור, לאחר שבביטוח הלאומי הביעו התנגדות לקיצוצים, וכן גם השר הממונה על הביטוח הלאומי, שר העבודה והרווחה יואב בן צור (ש''ס) הודיע כי הוא מתנגד לקיצוץ הנ''ל בתוקף, היום, גם חה''כ דודו  ביטן, המכהן כיו''ר ועדת הכלכלה, הודיע כי הוא מתנגד למהלך של השר סמוטריץ'.
בדבריו, הודיע חה''כ ביטן כי יתנגד בכנסת להקפאת הצמדת קצבאות נכות הילדים, השירותים המיוחדים וקצבאות הנכות הכללית. זאת תחת הטענה, יש לומר החריגה בהיותה מגיעה מחבר כנסת החבר בקואליציה, כי ''לא ייתכן שיש כסף לכל גחמה פוליטית והציבור המוחלש בישראל ייפגע''.
התנגדות זו של ביטן, כאמור, כיו''ר ועדת הכלכלה, צפויה להערים קושי נוסף על המהלך המורכב גם כך של העברת התקציב. כמו כן, ביום שני הקרוב תתכנס מליאת הכנסת במהלך הפגרה, זאת בכדי להצביע בעניין העברת התקציב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה