בארץ

חה''כ אילוז: "השביתה העניקה יתרון אסטרטגי לארגוני הטרור"

חה''כ דן אילוז מתייחס בשיחה עם ice לשביתה היום "אינה פוגעת רק בכלכלה, אלא גם בכושר העמידה של מדינת ישראל" וכן למצב הבטחוני ביו''ש "להקדים תרופה למכה. הניסים לא ימשיכו להתרחש תמיד"
דורון בלוך |  1
ח"כ דן אילוז (צילום דני שם טוב, יחידת דוברות הכנסת)
חה''כ דן אילוז ממפלגת הליכוד מתייחס בשיחה עם ice לשביתה שהתקיימה היום, ומייחס לה פגיעה במדינה הן בפן הבטחוני והן בכלכלי "ההחלטה של ההסתדרות להשבית את המשק בשעה שהמדינה מתמודדת עם איום ביטחוני קשה היא בגדר טעות חמורה. בזמן שעם ישראל מאוחד בהתמודדות מול הטרור והמשפחות השכולות חוות כאב עצום, השבתת המשק במצב הזה מייצרת תחושה של חולשה ולא של עוצמה. בכך, היא מעניקה יתרון אסטרטגי לארגוני הטרור ומספקת להם תמריץ להמשיך במעשיהם".
עוד הוסיף "למרות האמפתיה הרבה כלפי משפחות החטופים והכאב שהן נושאות, הפגיעה במשק היא בדיוק המהלך שהטרוריסטים מצפים לו. עלינו להימנע מלהיכנע ללחצים, ולהגיב בעוצמה ובנחישות. המסר שישראל צריכה לשדר הוא ברור: המדינה לא תתפשר על ביטחונה ולא תיתן לטרור להכתיב את מהלך חיינו. ההשבתה הזו אינה פוגעת רק בכלכלה, אלא גם פוגעת ברוח הלאומית שלנו ובכושר העמידה של מדינת ישראל. בתוך כך, אני מברך את בית הדין לעבודה שביטל את ההחלטה הדורסנית והפוליטית של בר-דוד".
עוד הוסיף חה''כ אילוז להתייחס לאירועים האחרונים בגזר יו''ש, בהם מכוניות התופת  בגוש עציון במהלך הסופ''ש האחרון, פיגוע הדריסה, וכן מכונית התופת שהתגלתה הבוקר "האירועים האחרונים מוכיחים שהטרור ביהודה ושומרון נמצא בעלייה מדאיגה. עלינו להבהיר לארגוני הטרור ולמפעיליהם שאנו לא נרתעים, ונפעל ביד קשה נגד כל ניסיון לפגוע בביטחון אזרחינו. כחבר בוועדת חוץ וביטחון, מביע תמיכה בהרחבת הפעילות הצבאית בכל אזורי יו"ש, תוך מיקוד בחוליות טרור, במנהיגיהן ובתשתיות המסייעות להן.
"הניסים לא ימשיכו להתרחש תמיד, ולכן עלינו לפעול יזום, בנחישות ובעוצמה, כדי להקדים תרופה למכה. האחריות שלנו היא לאפשר לתושבי ישראל לחיות בביטחון ובשלום, ואסור בשום אופן שניתן לטרור להכתיב את סדר היום במדינת ישראל" חתם חה''כ אילוז.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    יאצק 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את 7 באוקטובר הביא לנו הליכוד וממשלת ימין מלא על מלא, עוטף עזה הרוס הצפון שרוף כולו ועכשיו במקום ללכת הביתה הם מאשימים את השביתה. אין גבו לחוצפה ולנבזות
    סגור