בארץ

בן גביר לנתניהו: "לקדם בקבינט עונש מוות למחבלים"

השר איתמר בן גבר פנה לנתניהו והנגבי בדרישה להעלות להחלטת הקבינט שורת צעדים, בהם "קידום מהיר של חוק עונש מוות למחבלים, והטלת סגר כללי הכולל פריסת מחסומים בכל רחבי איו"ש על הכפרים והערים, לצד הגברת הפעילות של צה"ל מול ארגוני הטרור השונים בו"
דורון בלוך |  1
איתמר בן גביר (צילום מסך הפטריוטים)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, פנה במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולראש המל"ל צחי הנגבי, בדרישה להעלות לדיון בישיבת הקבינט הצפויה להתקיים היום (ראשון) את קידום חקיקת עונש מוות למחבלים, ולקבל החלטה על הטלת סגר כללי הכולל פריסת מחסומים ברחבי יהודה ושומרון". 
השר בן גביר כותב במכתבו לראש הממשלה וראש המל"ל כי המציאות הביטחונית ביהודה ושומרון אינה מתקבלת על הדעת, ומזכיר כי בתחילת המלחמה הוטל סגר בידי הצבא על הכפרים והערים באיו"ש שכלל מחסומים - אך הם הוסרו בהדרגה, כאשר כיום נעים תושבי הרשות הפלסטינית בחופשיות כמעט מוחלטת בצירים ביהודה ושומרון. 
לצד זאת, מציין השר בן גביר את הבשורה הקשה הבוקר על הירצחם של ששה חטופים בשבי חמאס. השר בן גביר מזכיר לנתניהו והנגבי כי על אף שנקבע כי כדי לקדם את חוק מוות למחבלים יש צורך לקיים דיון בישיבת הקבינט בנושא, מספר בקשות שהועלו מצידו, כולל מספר פעמים במהלך המלחמה, לא נענו. 
במכתבו, הבהיר השר בן גביר "התשובה להוצאה להורג של חטופינו בידי מחבלי החמאס, מחייבת מענה ישראלי כואב מאוד לחמאס. חוק עונש מוות למחבלים, שיוכל לאפשר לגזור עונש מוות על מחבלי הנוח'בה שאחראים על החטיפה והרצח, יוכל בהחלט להוות מענה שכזה". 
"לאור כל האמור לעיל, אבקש לקיים בישיבת הקבינט הצפויה היום דיון בו נקבל החלטות על קידום מהיר של חוק עונש מוות למחבלים, והטלת סגר כללי הכולל פריסת מחסומים בכל רחבי איו"ש על הכפרים והערים, לצד הגברת הפעילות של צה"ל מול ארגוני הטרור השונים בו", חתם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בת גביר קשקשן בשקל. רק לדבר יודע. (ל"ת)
    אפס בבטחון 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור