בארץ

הפועל ירושלים ספדה לחטוף: "לנצח תישאר בליבנו הקרוע והכואב"

קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל הייתה הקבוצה האהובה ביותר על הרש גולדברג-פולין ז"ל שגופתו הוחזרה אמש (שבת)  מרצועת עזה. הקבוצה ספדה לו ברשתות החברתיות. גם בית"ר ירושלים ספדה לחטוף אורי דנינו ז"ל שגם גופתו הוחזרה
מערכת ice | 
צילום Ben Hakoon/Flash90
היום (ראשון) דובר צה"ל הודיע על החזרת 6 גופות חטופים לארץ, הרש גולדברג-פולין ז"ל, עדן ירושלמי ז"ל, כרמל גת ז"ל, אלמוג סרוסי ז"ל, אורי דנינו ז"ל ואלכס לובנוב ז"ל.
אוהדי הפועל ירושלים בכדורסל התוודעו הבוקר לידיעה הקשה הזו וכתבו: "העצב והכאב קשים מנשוא. הרש שלנו, כל כך קיווינו, כל כך רצינו, וכמה התפללנו שתחזור בריא ושלם. הלב שלנו עם רייצ'ל, ג'ון, ליבי, אורלי וכל הקהילה האדומה שכבר הפכה לחלק ממשפחת גולדברג-פולין. הירש, לעולם לא נשכח אותך. נזכיר, נזכור וננציח אותך בכל דרך אפשרית. לנצח תישאר בליבנו הקרוע והכואב" גם קבוצת הכדורגל הפועל ירושלים התייחסו למותו של הירש וכתבו: "הרש שלנו אינינו".
 
בחודש מאי האחרון, הפועל ירושלים בכדורסל ניצחה את מכבי ת"א בגביע המדינה. הקפטן של הקבוצה ליוואי רנדולף הזמין את החטוף שחזר אופיר אנגל שגם הוא אוהד את הקבוצה, להניף את הגביע. במעמד ההנפה הגביע נעטף בחולצה אדומה שעליה תמונה של הירש גולדברג-פולין.

אופיר אנגל ששוחרר מהשבי מחזיק את גביע המדינה בכדורסל יחד עם חולצה אדומה שעליה תמונתו של הרש גולדברג-פולין ז"ל (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)
כזכור, הירש הוא אזרח אמריקאי. נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, התייחס באופן אישי למותו של גולדברג-פולין: "הרש היה בין החפים מפשע שהותקפו באכזריות בעת שהשתתף בפסטיבל מוזיקה לשלום בישראל ב-7 באוקטובר. הוא איבד את ידו בסיוע לחברים וזרים במהלך הטבח הפראי של חמאס. זה עתה מלאו לו 23. הוא תכנן לטייל בעולם".

אוהד מניף את תמונתו של הרש גולדברג-פולין (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)
אורי דנינו ז"ל שגופתו הוחזרה אמש לשטח ישראל, אהד את קבוצת בית"ר ירושלים. גם לו הקבוצה ספדה הבוקר. "מועדון כדורגל בית”ר ירושלים מביע את כאבו, יחד עם כל עם ישראל על הירצחו בשבי של אורי דנינו, אוהד הקבוצה, אשר גופתו חולצה אמש ותגיע לקבר בישראל. אחיו של אורי משחק בקבוצת האקדמיה של המועדון. אנו משתתפים בצער משפחותיהם של כרמל גת, עדן ירושלמי, אלכסנדר לובנוב ואלמוג סרוסי וכמובן בצערה של משפחתו של הירש גולדברג פולין והפועל ירושלים בשעה קשה זו. מחזקים מכאן את כוחות הביטחון וקוראים להחזיר את החטופים במהרה אלינו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה