בארץ

פיגוע ירי ביו"ש: שלושה שוטרים נרצחו סמוך למחסום תרקומיא

הירי בוצע לעבר רכב של כוחות הביטחון בכביש 35, סמוך למחסום תרקומיא שמצפון לחברון. ברכב של הישראלים היו שני גברים ואישה. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המרצחים, במסגרתו הוטל כתר על הכפר הגדול אידנא
מערכת ice | 
פיגוע ירי סמוך לתרקומיא (צילום השימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
שלושה שוטרים נרצחו הבוקר (ראשון) בפיגוע ירי סמוך למחסום תרקומיא שמצפון לחברון. הירי בוצע לעבר רכב של כוחות הביטחון בכביש 35. כאשר האש ככל הנראה נפתחה מרכב שחלף במקום, ולאחר מכן המחבלים נטשו אותו ונמלטו.
ברכב של הישראלים היו שני גברים ואישה. בן ה-50 הוגדר בתחילה על ידי מד"א במצב קשה ולאחר מכן נקבע מותו. קודם לכן נקבע מותם של שני בני ה-30 לאחר שנפצעו אנוש מהירי. לפי פרסומים, כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המרצחים, במסגרתו הוטל כתר על הכפר הגדול אידנא הסמוך לזירה. הפצוע פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.
ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל⁩: "לצערנו גם הבוקר אנחנו חווים פיגוע קשה על אוטובוס באזור תרקומיא, שמצטרף למכוניות התופת בשבת ולמטען שהופעל בשבוע שעבר במזרח גוש עציון. חייבים להקדים ולצאת למבצע טיהור קיני הטרור בנפת חברון והסביבה. אסור שהטרור ירים ראש". עוד לפני שנקבע מוות, רוזנטל הוסיף: "אני שולח רפואה שלמה לפצועים ומחזק את לוחמי ומפקדי צה"ל שלוחמים בגבורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה