בארץ

העירייה בישרה: גופת החייל שנחטפה ב-7 באוקטובר הוחזרה

עיריית מגדל העמק פרסמה לפני זמן קצר הודעה ובו היא בישרה על השבת גופתו של תושב העיר, החייל בן ה-19, שגופתו נחטפה לרצועת עזה באותה שבת נוראית ב-7 באוקטובר
מערכת ice |  3
מלחמת חרבות ברזל (צילום vecteezy, דובר צהל)
בבוקר ה-7 באוקטובר החייל נלחם עד הכדור האחרון מול מחבלי חמאס שפתחו במתקפה הרצחנית, באותה שבת נוראית. לאחר שנהרג בקרב גופתו נחטפה לרצועת עזה על ידי המחבלים.
לפני זמן קצר (רביעי) פרסמה עיריית מגדל העמק הודעה המבשרת כי גופתו נמצאה על ידי כוחות צה"ל והוחזרה לישראל. בנוסף, הם מסרו בהודעה את השתתפותם בצער הכבד של המשפחה, תושבת העיר.
מעיריית מגדל העמק נמסר: "עיריית מגדל העמק, ראש העיר ותושבי מגדל העמק מרכינים ראש ומשתתפים בצערם הכבד של המשפחה היקרה, עם מציאת גופת בנם הי"ד שנרצח ב-7.10 כשנלחם והגן על העם והמולדת, עד טיפת הדם האחרונה. גופתו נחטפה לעזה וחולצה אמש. משתתפים בצערכם הכבד, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך".
כזכור, אתמול במבצע משותף של צה"ל ושירות הביטחון הכללי, הוחזר החטוף פראחן קאדי בן ה-52 מרהט. לאחר חילוצו הוא נלקח לבית החולים סורוקה בבאר שבע שם התאחד עם משפחתו, ונמצא שם גם היום, כדי שייבדק על ידי הרופאים ויוחלט האם יוכל להשתחרר לביתו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביקשו לא לפרסם את שמו
    אורן 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמחקו בבקשה
    סגור
  • 2.
    אתם יודעים שיש איסור פרסום על השם שלו? (ל"ת)
    מגדל העמק 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    למה זה לא מפורסם באתרים הגדולים עדיין? (ל"ת)
    יהלי 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור