בארץ

בוקר קשה: לוחם חטיבת הנח"ל נפל בקרב בדרום רצועת עזה

הותר לפרסום שמו של לוחם חטיבת הנח"ל בן 19, אשר נפל בקרבות בדרום רצועת עזה ומשפחתו קיבלה את הבשורה המרה
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום vecteezy, דובר צהל)
בוקר קשה נוסף במדינת ישראל. בשעות הבוקר המוקדמות (רביעי) התיר דובר צה"ל לפרסום, את שמו של לוחם חטיבת הנח"ל, סמ"ר עמית פרידמן בן 19, אשר נפל בעת מילוי תפקידו בקרבות העזים בדרום רצועת עזה, שם עדיין נותרו תאי טרור של מחבלי חמאס.
ההודעה הקשה מגיעה על רקע ההסלמה הביטחונית בגבול הצפון, המבצע הנרחב אליו יצא צה"ל בשעות הלילה ביהודה ושומרון, השיחות הרבות והשמועות על עסקת חטופים אפשרית, וכמובן המבצע המוצלח לחילוץ החטוף פראחן קאדי בן ה-52 מרהט אתמול, אשר ריגש מדינה שלמה כאשר פורסמו תמונות האיחוד עם משפחתו בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

סמ"ר עמית פרידמן ז"ל
דובר צה"ל פרסם הודעה יחסית חריגה בשעות הלילה המוקדמות ובה נמסר כי כוחות הביטחון יצאו ב"מבצע לסיכול טרור בג'נין ובטול כרם שבחטיבת מנשה". זאת כאשר לא נמסרו פרטים נוספים.
על פי דיווחים ערבים, ישנם כבר מספר מחבלים שחוסלו על ידי כוחות צה"ל מאז החל המבצע בשעות הלילה המוקדמות ונראה כי כוחות הביטחון החליטו לקחת את האיומים מיהודה ושומרון, שהתרבו לאחרונה עם חיסולי הבכירים הרבים שביצעה ישראל לאחרונה.
בגבול הצפון נראה כי חיזבאללה מחכה לשעת כושר כדי לנסות להוציא לפועל את האיומים הרבים שהוציא הארגון, מאז חוסל הבכיר ביותר בארגון מלבד חסן נסראללה, פואד שוכר. במיוחד לאחר שניסיון התגובה הראשוני של הארגון סוכל ברובו על ידי מתקפת המנע של צה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה