בארץ

המרצה שהכחישה תקיפות מיניות ב7 באוקטובר- תפרוש מהאקדמיה

המרצה נדירה שלהוב שהכחישה את התקיפות המיניות בשביעי לאוקטובר וכן אמרה "זה הזמן לבטל את הציונות" פרשה מתפקידה כמרצה באוניברסיטה העברית. חה''כ אלמוג כהן ארדוף עד חורמה כל מי שיעז להוציא דיבת חיילי צה״ל ומדינת ישראל"
דורון בלוך | 
האוניברסיטה העברית (צילום עמוד הפייסבוק של האוניברסיטה)
פרופסור נדירה שלהוב קיבורקיאן, ששימשה כמרצה באוניברסיטה העברית בירושלים, שהכחישה את התקיפות המיניות בשביעי לאוקטובר, וכן אירועים נוספים מאותה השבת, ואף נחשדה בהסתה כנגד מדינת ישראל, כל זאת בעקבות התבטאויות כגון "הם ישתמשו  בכל שקר, הם התחילו בתינוקות, המשיכו באונס וימשיכו עם מיליון שקרים אחרים" וכן "זה הזמן לבטל את הציונות. היא לא יכולה להמשיך, היא לא יכולה, זה פלילי. רק בביטול הציונות אנחנו יכולים להמשיך".
לאחר התבטאותה זו שעוררה סערה, בחרה האוניברסיטה העברית שלא להדיחה בפועל, אך כן ביקה ממנה בצורה פומבית לפרוש באופן עצמאי. היום (רביעי) נודע כי לבסוף החליטה פרופסור שלהוב לפרוש, ולא להמשיך בתפקידה בשנת הלימודים הבאה.
חה''כ קטי שטרית, שעסקה בעניין, אמרה על כך: "כל מרצה שיסית כנגד חיילי צה״ל ויוציא את דיבתה של מדינת ישראל רעה בעולם - ימצא את עצמו מחוץ לגבולות הלגיטימיים של האקדמיה בישראל. שמחתי להראות לגב׳ שלהוב-קיבורקיאן את הדרך החוצה. תודה ליו״ר ועדת החינוך, יוסי טייב על התמיכה והליווי לאורך הועדות בכנסת".
חה''כ אלמוג כהן אמר על כך "אני מברך על פרישתה של עוכרת ישראל פרופ׳ נדירה שלהוב אשר הכחישה את טבח ה 7 לאוקטובר ואף הוציאה דיבת חיילינו הקדושים ביניהם אלפי הסטודנטים המצוינים שלנו ברחבי העולם. ארדוף עד חורמה כל מי שיעז להוציא דיבת חיילי צה״ל ומדינת ישראל".
שי גליק, מנכ''ל בצלמו שהגיש תלונה לוועדת המשמעת של האוניברסיטה כנגדה, מסר: "כפי שהבטחנו כל מסית לא משנה מה תפקידו ומעמדו בסוף יעזוב את תפקידו באקדמיה. מי שפוגע בחיילי צה"ל ומסית נגדם מי שפוגע בסטודנטים באוניברסיטה לא אמור ללמד באקדמיה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה