בארץ

הרב המפורסם ואשתו חייבים כ-40 מיליון שקל: זו ההצעה שלהם

הרב יעקב ישראל איפרגן חויב בשנת 2021, בפסק דין שהתקבל בבית המשפט, לשלם 30 מיליון שקל למס הכנסה. כעת, לאחר שפנו לבית המשפט בניסיון להימנע מהליך של פשיטת רגל והגעה להסדר חוב, העלו הרב ורעייתו הצעה חדשה
מערכת ice |  2
אדוארד אלשטיין והרב איפרגן (צילום צבי תקשורת)
הרב המפורסם והמוכר, הרב יעקב ישראל איפרגן המכונה "הרנטגן", עלה לכותרות מספר רב של פעמים לאורך השנים, ולא רק בשל חובותיו הכספיים. הוא ידוע ככזה שרבים מהמפורסמים בישראל "עולים אליו לרגל", בכדי לקבל עצה או לפני אירועים ורגעים משמעותיים בחיים שלהם.
רק לאחרונה פרסמנו ב-ice כי הדוגמנית ואשתו לשעבר של יהודה לוי, שלומית מלכה, הגיעה לבקש ברכה עם אביה, כאשר חזרה לארץ מניו יורק בארצות הברית שם היא מתגוררת, וכאשר חזרה גם הזוגיות החדשה שלה יצאה לאור, עם אביב דניאל, נכדו שלה טייקון הישראלי יצחק תשובה.
הרב המקובל כאמור, צבר חובות גדולים לאורך השנים ובשנת 2021 בית המשפט פסק כי הוא יחויב לשלם 30 מיליון למס הכנסה. אתמול (שלישי) פורסם ב"כלכליסט" כי לרב ורעייתו יש הצעה חדשה לנושים שלו, במטרה להימנע מהליך של הסדר חוב, כאשר סכום החוב כבר תפח לכ-41 מיליון שקל.
על פי הפרסום, הרב מציע חלק מנכסיו האישיים ולמעשה את כולם, מלבד בית הכנסת שירש מאביו. רשימת הנכסים כוללת גם את ביתו המפורסם של הרב בנתיבות, שם הוא מקבל את כל האנשים שמגיעים אליו מכל קצוות הארץ.
כידוע, הרב מקובל לא רק בעולם הסלבס אלא גם בעולם העסקים. כאשר התחתנה בתו בשנת 2021, שורת אנשי עסקים בכירים ומכובדים רבים הגיעו לברך ולחגוג עמו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    "רב" או "מקובל" שמקבל תרומות ומעורב כספית הוא לא רב
    מישו 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו פינטו, איפרגן ודומיהם. כאדם דתי אני סולד מדמויות כאלו. גם הרב אליהו זצ"ל תמיד אמר להתרחק מחצר ולא לגעת בכסף. שימכור כל מה שיש לו מצידי.
    סגור
  • 1.
    לא רב ולא נעלים
    אליהו ענבים 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שחושב שהוא רב כנראה הולך למכולת בשביל רופא. כולה שרלטן שהצליח לרמות אבל לא עד הסוף.
    סגור