השוק

איש העסקים הישראלי בצניחה מסחררת: חברה נוספת שלו בקריסה

לאחר שחברת יהלומי המעבדה של איש העסקים הישראלי בני לנדא הגישה בקשה מבית המשפט לעיכוב הליכים בעקבות החובות אליהם נקלעה, כעת נודע על חברה נוספת, שבה הוא הגדול מבין בעלי המניות, שנמצאת בצניחה משמעותית
מערכת ice | 
בני לנדא (צילום אייל יזהר)
חברת לוסיקס לייצור יהלומי מעבדה, אשר הוקמה על ידי בני לנדא בשנת 2016, צברה חובות ענק בגובה 103 מיליון שקל. בעקבות כך, מצב החברה הביא אותה להגיש לבית המשפט בקשה להוצאת צו עיכוב הליכים. בית המשפט נעתר חלקית לבקשת החברה ואמנם הוציא צו לעיכוב הליכים, אך ל-14 ימים בלבד.
לאחר שנודע ללנדא כי לא יהיה לחברה יכולת לשלם את המשכורות לעובדים, הוא שיגר מכתב לעובדי החברה ובו הוא ביקש את סליחתם. בנוסף, הוא הודיע כי החברה ביקשה הזרמת הון שתספיק לשלם את משכורתם.
היום (שלישי) פורסם באתר "כלכליסט" כי חברה נוספת, בה לנדא הוא בעל המניות הגדול ביותר עם 23%, ג'נסל, הודיעה על תוכנית התייעלות לשנה הבאה, במטרה לחסוך כ-5 מיליון דולר בהוצאות החברה. זאת לאחר שהחברה כבר פרסמה תוטכנית התייעלות אחת בסוף שנת 2023.
הודעת החברה מגיעה לאחר שפורסם דו"ח החברה, ובו צוין כי נרשמה צניחה משמעותית של כ-43% בהכנסות במחצית השנה הראשונה של 2024, בהשוואה למחצית הראשונה של שנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה