השוק

רשת המלונות הישראלית קרסה בחובות עתק: מי הסכים לרכוש אותה?

רשת הענק הישראלית סלינה, שלה מעל 100 אתרי אירוח ומתוכם 14 נמצאים בישראל, קרסה תחת חובות ענק וכעת מצאה מי שירכוש את מרבית נכסיה
מערכת ice |  3
רשת האירוח סלינה (צילום freepik, יחצ סלינה)
היזמים הישראלים רפי מוסרי ודניאל רודוסבסקי הקימו בשנת 2014 את רשת סלינה, רשת מלונות ואתרי אירוח הנמצאים בישראל, יוון, פורטוגל, אוסטריה, אוסטרליה, מרכז ודרום אמריקה, ארה"ב ואנגליה. הרשת צברה עם השנים כמות נכסים מרשימה ובבעלותה מעל 100 כאלו, אשר מרביתם כוללים שטחי לינה, חנויות, מסעדות, מתחמי פנאי וחללי עבודה.
רשת סלינה לפני כחודש למשקיעיה, על כוותה להגיש בקשה לעיכוב הליכים וחדלות פרעון, ואכן כך עשתה. עוד פורסם אז כי הרשת תפטר עשרות עובדים בארץ ותצמצם את פעילות אתרי האירוח שלה. זאת כאשר החברה מעסיקה כ-400 עובדים בישראל במלונות ואתרי אירוח בתל אביב, פולג, כנרת, ים המלח, בית אורן, הרי ירושלים, מטולה, קיבוץ פרוד, גליל מערבי, מצפה רמון וצוקים.
עוד הודיעה החברה כי בשל מצבה הפיננסי הבעייתי היא עשויה להיכנס לחדלות פירעון ולהימחק בקרוב מבורסת נאסד"ק. היום (שלישי) פורסם ב"גלובס" כי הנאמנים שמונו לרשת סלינה מצאו, למרבה ההפתעה, רוכש שיציל אותה מהמצב העגום.
על פי הפרסום בגלובס, חברת הענק מסינגפור "קולקטיב הוספיטליטי" רכשה את מרבית הנכסים שמחזיקה סלינה, אך לא פורסמה התמורה שתקבל סלינה. בדיווח עלתה האפשרות כי התמורה לעסקה תהיה לקיחת החובות של סלינה על גבה של קולקטיב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רונלי המתוסכלת (ל"ת)
    המח שלי גם קרס 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רונלי המתוסכלת (ל"ת)
    השכל שלי גם קורס 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רונלי העלובה
    יאאאא בא לי בית מלון 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    --כיףףףף--
    סגור