בארץ

סינוואר נדחק לפינה? "מתחבא בין האזרחים כשהוא מחופש לאישה"

יצא מהמחילה? לאחר יותר מעשרה חודשים שהוא מתחבא בעזה תחתית, גורמי מודיעין חשפו שמנהיג הזרוע המדינית של חמאס יחיא סינוואר, נטש את מנהרות הטרור ברצועה וכעת, הוא מסתתר בין אזרחי הרצועה כשהוא מחופש לאישה | כל הפרטים
מערכת ice |  1
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
יותר מעשרה עשרה חודשים חלפו מאז השבת השחורה ומאז, עזה השתנתה מקצה לקצה. שכונות רבות נהרסו לגמרי ועשרות אלפי מחבלים חוסלו על ידי כוחות צה"ל. בין המחבלים שחוסלו היו גם בכירים רבים בארגון כשאחד הבולטים הוא מנהיג הזרוע הצבאית מוחמד דף.
ככול הנראה, הבכיר בארגון שצה"ל הכי היה רוצה לשים ידו עליו הוא מנהיג חמאס, יחיא סינוואר שעד לאחרונה התחבא במנהרות של עזה תחתית. כעת, דיווח חדש שפורסם לראשונה ב-"דיילי אקספרס" חושף שבאופן מפתיע למרות האיום הרב על חייו, סינוואר נטש את המנהרות ועלה לפני הקרקע. על פי מידע שנמסר מגורמי מודיעין ישראליים, סינוואר מתחבא כעת בין תושבי הרצועה כשהוא מחופש לאישה. 
 
לאחר חיסול אסמאעיל הנייה בטהרן בחודש שעבר, סינוואר שנמנה ממתכנני טבח ה-7 באוקטובר מונה למנהיג הזרוע המדינית של חמאס. התיעוד העדכני ביותר של סינוואר צולם במנהרות הטרור של חמאס בשבועות הראשונים למלחמה, בו הוא נראה בורח עם משפחתו למקום מסתור אחר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחח מה?! הוא רציני עכשיו?!
    אלמוני 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם זקן ושפמפמים כאלה הוא חושב שלא יזהו אותו?!
    סגור