בארץ

ישראל כ''ץ: "זו המשמעות של מדינה פלסטינית"

שר החוץ ישראל כ''ץ התבטא כנגד הקמת מדינה פלסטינית, וטען כי משמעת הדבר הינה "בסיס איראני בעזה וביהודה ושומרון" ועל כן "אסור לתת לזה לקרות"
דורון בלוך | 
ישראל כ"ץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
שר החוץ ישראל כ''ץ, המרבה בתקופת המלחמה להבהיר הן לישראל והן לעולם כי ראש האויב הוא איראן, וחוזר ומבהיר כי היא העומדת מאחורי כל הפרוקסי באזור והם פועלים לפי הוראותיה, התבטא על רקע טענה זו בנחרצות כנגד מדינה פלסטינית.
בדברים שפרסם בחשבון ה-X שלו, בשני פרסומים, אחד בעברית ואחד באנגלית, מהלך המעיד על פנייה הן לישראל והן לעולם, טען "איראן וחמאס השתלטו על הנושא הפלסטיני" וטען על אופציית פתרון שתי המדינות "מדינה פלסטינית משמעותה בסיס איראני בעזה וביהודה ושומרון, ממש כמו בלבנון, תימן, סוריה ועיראק - שיאיים על ריכוזי האוכלוסייה, נתיבי הטיס והשיט ומוקדי הכלכלה במדינת ישראל. אסור לתת לזה לקרות".

כמו כן, בטור שכתב בעיתון 'הטלגרף', טען השר כ''ץ "חמאס מתפקד כולו כנציג איראני. קידומו של סינוואר מזכיר לנו בבירור שהנהגת חמאס תמיד הייתה מסורה למימוש מטרת האייתוללות למחוק את ישראל מהמפה. החמאס של סינוואר אינו מסתתר עוד מאחורי הכסות של לחימה למען תושבי עזה; במקום זאת, הוא מקריב אותם בגאווה למכונת המלחמה הבלתי פוסקת, רצח העם של טהראן".
עוד הוסיף לטעון כ''ץ בטורו כי "עשרת החודשים האחרונים חשפו את האסטרטגיה המרושעת של איראן בבהירות אכזרית. מעזה ועד לבנון, ולרוחב המזרח התיכון, היינו עדים למתקפה איראנית מתואמת על היציבות האזורית. זה לא מקרי; זה ספר המשחקים של איראן בפעולה. מלבנון ועד תימן, מסוריה ועד עיראק, איראן מערערת ללא רחמים מדינות וטריטוריות, מנשקת קבוצות קיצוניות כדי לשרת את הקנאות המהפכנית שלה".
"מאמצי ערעור היציבות של איראן ניכרים יותר ויותר ביהודה ושומרון (הגדה המערבית). טהראן מערערת את הרשות הפלסטינית, תומכת בקבוצות קיצוניות עם משאיות של נשק וכסף" המשיך כ''ץ לפרט "אלמלא ערנותה של ישראל, יהודה ושומרון היו מתגלגלים במהירות למעוז איראני נוסף, ומאיים על היציבות הישראלית והאזורית כאחד. השאיפות של איראן מתרחבות עוד יותר, שכן ניסיונותיה להבריח נשק דרך ירדן מסכנים את המדינה הערבית המתונה המרכזית הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה