בארץ

הלחימה בצפון: אזעקות בגליל העליון, צה"ל תקף בדרום לבנון

אזעקות נשמעו ברחבי הגליל העליון בעקבות ירי רקטות מלבנון, כשצה"ל יירט את הרקטות ותקף מטרות בדרום לבנון בתגובה. שר הביטחון יואב גלנט חתם על צווים למעצר מנהלי נגד חשודים בפרעות בכפר ג'ית והתקפות על נשים בדואיות בגבעת רונן

מערכת ice | 
חילופי אש בגבול לבנון (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
אזעקות נשמעו הבוקר (שישי) ברחבי הגליל העליון, כולל באביבים, יראון, דוב"ב, ברעם, בית ספר שדה מירון, מתת, סאסא וצבעון. צה"ל דיווח על יירוט רקטות ששוגרו לעבר אזור מירון בשעה האחרונה. למרות המטח, לא נרשמו נפגעים.
במקביל, כתב הערוץ הלבנוני "אל-מנאר", השייך לחיזבאללה, דיווח על תקיפות ארטילריה ישראליות לעבר כפר שובא וכפר חמאם שבדרום לבנון. דובר צה"ל הודיע כי חיל האוויר תקף מספר מטרות בדרום לבנון, כולל מבנים צבאיים ומחסנים של אמצעי לחימה של חיזבאללה, במיקומים כמו עייתא א-שעב, ואדי חמול, מיס אל-ג'בל ואל-ג'בין.
לאחר אחת התקיפות, זוהו פיצוצים נוספים המעידים על הימצאות אמצעי לחימה רבים במחסן שהותקף. בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט חתם אמש (חמישי) על צווי מעצר מנהלי נגד שלושה יהודים שנעצרו בחשד למעורבות בפרעות בכפר ג'ית שבשומרון בשבוע שעבר. קטין נוסף שנעצר בחשד למעורבות שוחרר.
כמו כן, צו מעצר מנהלי נוסף הוצא נגד יהודי החשוד בתקיפת נשים בדואיות בגבעת רונן. השב"כ הודיע לאחר מעצר החשודים בפרעות בכפר ג'ית כי מדובר באירוע טרור חמור שכלל הצתת מבנים ורכבים, יידוי אבנים והשלכת בקבוקי תבערה. במהלך האירועים, ירי שביצעו החשודים גרם למותו של פלסטיני ופציעתו של פלסטיני נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה