בארץ

ילד איבד את המכשיר הרפואי היקר - שנמצא לבסוף בדחסנית אשפה

 ילד כבד שמיעה איבד את שתל השמיעה שלו במהלך ביקור במתחם "מג'יקאס" שבמעלה אדומים. לאחר חיפושים אינטנסיביים של כ-14 שעות, מתנדבי ארגון "ידידים" מצאו את השתל היקר בתוך דחסנית אשפה

מערכת ice | 
אתר פסולת (צילום המשטרה הירוקה)
ביום שני, במהלך יום כיף במתחם "מג'יקאס" שבמעלה אדומים, איבד ילד כבד שמיעה את שתל השמיעה שלו, המוערך ב-40 אלף שקל. ללא השתל, הילד נותר חסר יכולת שמיעה כלל. משפחת הילד, חרדה מהמצב, פנתה למתנדבי ארגון "ידידים" בבקשה לסיוע בחיפושים נרחבים ברחבי המתחם.
לאחר קבלת הקריאה, המתנדבים של ארגון "ידידים" החלו במאמצים אינטנסיביים לאיתור השתל. הם ניגשו למצלמות האבטחה של המתחם וגילו כי השתל, ככל הנראה, נזרק בטעות לדחסנית אשפה על ידי מנקה. מתנדבי הארגון יצאו למבצע מורכב שכלל ריקון הדחסנית וחיפוש דקדקני בתכולתה.
לפי הפרסום של אביבית מיסניקוב ב-N12, החיפושים התחילו בשעות הערב ונמשכו עד השעה 03:00 לפנות בוקר. כאשר לא נמצאו התוצאות המבוקשות, המתנדבים חידשו את החיפושים עם אור ראשון. לאחר כ-14 שעות של חיפושים מתישים, הצליחו המתנדבים למצוא את השתל היקר בתוך דחסנית האשפה.
אימו של הילד הוציאה הודעה מרגשת בה הכירה תודה למתנדבים: "אנחנו מודים מאוד לעם ישראל ומתרגשים מההתגייסות והעזרה למען התינוק שלנו". בארגון "ידידים" ציינו: "בזכות המאמצים העיקשים והמסירות הבלתי מתפשרת של מתנדבי הארגון, השתל נמצא לבסוף על ידי ישי עטיה, מתנדב יחידת האופנועים ומנהל מוקד ירושלים. אנו מודים לכלל המתנדבים שסייעו רבות בחיפושים."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה