בארץ

הפסקת חשמל עד השעה 20:00: זו העיר שתושביה יישארו בחושך

עובדי חברת החשמל פועלים מאז הלילה לתיקון הנזק על מנת להשיב את אספקת החשמל בתל אביב ללקוחות בהקדם. היות הכבל הפגוע נמצא  בתוואי חפירה סבוך, בקרבה לעצים גדולים,  דבר ההופך את תהליך תיקון הכבל והשבת אספקת החשמל למורכב יותר, הצפי המוערך כעת להשבת אספקת החשמל הוא 20:00
מערכת ice |  1
shutterstock ,pexels (צילום shutterstock)
בהמשך להודעה כי  אזור הרחובות דרך יפו, אלנבי והסביבה בעיר תל אביב מופסק  מחשמל, בעקבות פגיעה בכבלי חשמל של  קבלן חיצוני,  שעבד באזור  וגרם  לנזקים לתשתיות חברת החשמל. 
נעדכן כי עובדי חברת החשמל פועלים מאז הלילה לתיקון הנזק על מנת להשיב את אספקת החשמל ללקוחות בהקדם. היות הכבל הפגוע נמצא  בתוואי חפירה סבוך, בקרבה לעצים גדולים,  דבר ההופך את תהליך תיקון הכבל והשבת אספקת החשמל למורכב יותר, הצפי המוערך כעת להשבת אספקת החשמל הוא 20:00.

על פי עדכון נוסף של חברת החשמל, התחנה המרכזית בעיר נתניה והרחובות הסובבים ( שד ויצמן, שד בנימין, הרצל והאזור) מופסקים מחשמל, בעקבות פגיעת אוטובוס בעמוד חשמל שהביאה לקריעת כבלי המתח.
עובדי חברת החשמל פועלים לתיקון הנזק שנגרם לתשתיות החשמל  ובהם גם  הקמת עמוד חשמל חדש  על מנת להשיב את אספקת החשמל בהקדם. הצפי מוערך להשבת אספקת החשמל 21:00
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אירי שלושה ימים נזכרתם לדווח? איזה מהירים אתם. (ל"ת)
    מ פ. 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור