בארץ

בשורה בלימודי הנהיגה בישראל: זה השינוי שיחול בקרוב

בשורה ענקית לתלמידי הנהיגה. השרה מירי רגב מקדמת נוהל לצמצום כמות שיעורי המינימום הדרושים כדי לגשת לטסט לתלמידים הלומדים על גיר אוטומטי
מערכת ice |  1
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בהמלצת גורמי המקצוע במשרד התחבורה ובאגף הרישוי, שרת התחבורה מירי רגב מקדמת נוהל חדש שעתיד לצמצם את מספר שיעורי הנהיגה המינימלי הנדרשים לגשת לטסט. קיצור מספר השיעורים יהיה תקף רק לתלמידים הלומדים נהיגה ברכב אוטומטי, ויעמוד על מינימום של 22 שיעורים בני 40 דקות כל אחד. היום התלמידים מחויבים במינימום של 28 שיעורים בני 40 דקות כל אחד.
ההחלטה התקבלה לאחר השוואה בין המדינות באיחוד האירופי וארצות הברית, אשר ביחס אליהם כמות השיעורים המצומצמת תהיה עדיין גדולה אך תקיף את כל מטרות בלימוד שמציב משרד התחבורה.
בימים אלו מגובשות חוות דעת ברלב"ד, שתומכות בעמדת שרת התחבורה רגב, ומדגישה כי הפחתת כמות השיעורים לא תפגע בכשירות תלמידי הנהיגה. הנוהל החדש עתיד להתפרסם בקרוב.
ההחלטה הצפויה אמורה להקל על יוקר מהחיה של התלמידים, כיום שיעור נגיעה נע בין 120-200 שקל לשיעור, צמצום כמות שיעורי המינימום עשויה להוביל לחיסכון של מאות שקלים לתלמידי הנהיגה. יודגש כי מחיר השיעור נקבע בשוק חופשי ומשרד התחבורה לא מתערב בו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה צריך להיות,פחות שעורים לפני טסט ???? (ל"ת)
    איציק היפה 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור