בארץ

אב ואח שכול: "עסקה הזויה ומופקרת תחזיר אותנו שנה אחורה"

בצל המגעים המתמשכים, תנועת "עד לניצחון" מבקשת להבטיח שהסכם בין ישראל לחמאס יענה על כמה דרישות קריטיות, ביניהן שמירה על שליטת צה"ל בצירים הקריטיים מעבר רפיח, נצרים וציר פילדלפי. שרה שוורץ, אמא של שגב שוורץ, לוחם נח"ל שנפל בקרב בסופה: "אין מקום לפשרות, יש למוטט את החמאס"
מערכת ice | 
ציר פילדלפי (צילום פלאש 90/ אורן כהן)
בצל המו"מ לקידום עסקת חטופים בין ישראל לחמאס, תנועת "עד לניצחון" יוצאת למאבק. התנועה, המורכבת בעיקר ממשפחות שכולות, מבקשת להבטיח שההסכם יענה על כמה דרישות קריטיות, בראשן השבת כל החטופים בפעימה אחת, שמירה על שליטת צה"ל בצירים הקריטיים מעבר רפיח, נצרים וציר פילדלפי, ומניעת חזרת העזתים לצפון הרצועה.
דודו ג'רפי, אבא של ליאל ג'רפי ואח של שהם ושנהב יעקב שנרצחו ב-7 באוקטובר, הביע את התנגדותו החריפה להסכמות הנוכחיות: "אני מתנגד לכל עסקה הזויה מופקרת שתחזיר אותנו שנה אחורה. לא נסכים להיכנע ולתת פרס למחבלי החמאס. יקירינו לא נרצחו לשווא!" ג'רפי מביע חשש שההסכמות הנוכחיות עלולות להוביל להתקשרות עם החמאס ללא השגת היעדים הביטחוניים החשובים.

(צילום: תנועת "עד לניצחון")
שרה שוורץ, אמא של שגב שוורץ, לוחם נח"ל שנפל בקרב בסופה, מוסיפה: "מטרת המחאה 'עד הניצחון' היא להגיד לציבור הישראלי שהמלחמה הזו היא ג'יהאד שהוכרז עלינו ולכן אין מקום לפשרות. יש למוטט את החמאס, להשיב את כל החטופים, ולדרוש לפני כל הסכם לקבל רשימה מדויקת של השורדים בתופת החמאסית". 
במסגרת המאבק, הוקמו מאהלי מחאה בתל אביב בצומת קפלן ובירושלים בצומת טשרניחובסקי-הרצוג. תנועת "עד לניצחון" הוקמה לאחר אירועי השבת השחורה ב-7 באוקטובר 2024, והיא זוכה לתמיכה רחבת היקף מיותר מ-10,000 פעילים וקרוב למאות אלפי ישראלים. התנועה דורשת מהממשלה שלא להפסיק את המלחמה עד להשגת ניצחון ברור וללא פשרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה