בארץ

תחזית מזג האוויר: עומס חום כבד ואזהרות ברחבי הארץ

הטמפרטורות צפויות להישאר ללא שינוי. ברוב האזורים יהיה מעונן חלקי. השירות המטאורולוגי מתריע כי באזורים האלו יש לנקוט באמצעים מיוחדים על מנת להתגונן מהשמש
מערכת ice | 
עומס חום (צילום shutterstock)
עוד יום חם עומד בפתח. על פי השירות המטאורולוגי היום (רביעי) צפוי להיות מעונן חלקי עד בהיר והטמפרטורות צפויות להיות ללא שינוי ניכר ברחבי הארץ. ברוב הארץ צפויים לשרור עומסי חום כבדים ואפילו קיצוניים. במישור החוף צפוי להיות הביל.
מחר לא צפויה להיות הקלה במזג האוויר החם. על-פי השירות המטאורולוגי מחר צפויה עליה קלה בטמפרטורות בעיקר בפנים הארץ וההרים. בנוסף, על פי השירות, צפויה להיות מחר הכבדה בעומס החום. השירות המטאורולוגי מעדכן כי קיימת אזהרה בדרגה כתומה על עומס חום כבד במספר אזורים בארץ. משעה 11:00 היום ועד 23:00 בלילה קיימת אזהרת עומד חום כבד באזור בקעת כנרות והירדן, במדבר יהודה וים המלח ובערבה.
משעה 12:00 ועד 18:00 קיימת אזהרה בדרגה כתומה על עומס חום כבד בדרום הגולן, בגליל התחתון, בעמק בית שאן, בעמק החולה, בעמק יזרעאל, במישור החוף הצפוני, במישור החוף המרכזי והדרומי, בשפלה, בצפון, במזרח ובדרום הנגב ובערבה. על מנת להתמודד עם עומס החום ההמלצה היא לשהות בשעות השיא באזור מוצל או ממוזג, להקפיד לשתות מים, ללבוש בגדים בהירים ולכבוש כובע במידה ויוצאים החוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה