בארץ

ראש הממשלה מתעקש: האם בני גנץ יחזיר את הכסף?

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, נסע בחודש מרץ לביקור בארה"ב ובבריטניה בניגוד להוראת משרד ראש הממשלה, וכעת נדרש להחזיר לקופת המדינה כ-70,000 שקל
מערכת ice | 
בנימין נתניהו ובני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
בתחילת חודש מרץ חבר הכנסת ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, טס לביקור בוושינגטון ובלונדון. כזכור, בחודש מרץ גנץ עדיין היה חלק מהממשלה וכיהן כשר. הנסיעה לא אושרה ע"י משרד ראש הממשלה והיה בניגוד לתקון הממשלה שמחייב כל שר בממשלה לאשר את נסיעתו ואת תוכנית הנסיעה עם ראש הממשלה.
חשב ראש הממשלה, אלון שלזינגר פנה ללשכת יו"ר המכנה הממלכתי באמצעות מכתב, ודרש ממנו להחזיר 70 אלך שקל על הוצאות נסיעתו של גנץ לוושינגטון ולונדון. במחנה הממלכתי אומרים שהכסף יגיע מהמפלגה ולא מכיסו האישי של גנץ.
לשכתו של יו"ר המחנה הממלכתי למכתב: "מדובר בנסיעה מדינית בעלת חשיבות עליונה שהתקיימה בזמן שגנץ כיהן כשר בקבינט המלחמה ובמהלכה נפגש עם בכירי הממשל האמריקני, בהם סגנית הנשיא, מזכיר ההגנה, מזכיר המדינה, חברי קונגרס וכן עם ראש ממשלת בריטניה ושר החוץ שלו - וכל זאת כדי לוודא כי האינטרסים הביטחוניים הרגישים ביותר נשמרים. מציעים לראש הממשלה ואנשיו לפעול להשבת חטופינו ותושבי הצפון הביתה, לפחות באותה הנחישות והאובססיביות כמו ברדיפה אחרי השבת הוצאות הנסיעה של גנץ".
ממשרד ראש הממשלה נמסר: "השר לשעבר גנץ לא קיבל אישור לנסיעתו לארה"ב, כמתחייב מהנהלים. טרם טיסתו, הובהר לגנץ ולשכתו כי מאחר שמדובר בנסיעה פרטית, משרד ראש הממשלה לא יישא בהוצאות. כעת מתבקש גנץ להשיב את כספי הנסיעה לקופת המדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה