בארץ

ח"כ בליכוד בהתבטאות מפתיעה: "בזכות נתניהו אנחנו עדיין קיימים"

חבר הכנסת ניסים ואטורי טען בראיון בגלי צה"ל כי "יכולנו גם להגיע למצב של אבדון" אם ראש הממשלה בנימין נתניהו היה מקשיב לשר הביטחון יואב גלנט. באותו ראיון הוסיף ביחס לאפשרות של פיטורי גלנט: "בנקודת הזמן זה בעיה קצת. אבל אני חושב שזה לא ראוי ההתנהלות הזאת. מה נעשה? שר הביטחון יפטר את ראש הממשלה? לא"
מערכת ice |  1
ניסים ואטורי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) טען הבוקר (שלישי) בריאיון לגלי צה"ל כי "אני חושב שבזכות נתניהו אנחנו קיימים עדין, כי יכולנו גם להגיע למצב של אבדון אם הוא היה מקשיב לשר הביטחון". נציג הליכוד התקוטט לפני ימים ספורים עם חבר הכנסת גלעד קריב (העבודה בוועדה בכנסת, וכינה אותו "מחבל". 
באותו ראיון בגלי צה"ל ואטורי כי פיטורים של שר הביטחון יואב גלנט על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו הם מהלך ראוי. עם זאת, הסתייג כי "בנקודת הזמן הזאת כרגע אני חושב שזה בעיה קצת. אבל אני כן, אני חושב שזה לא ראוי ההתנהלות הזאת. מה נעשה? שר הביטחון יפטר את ראש הממשלה? לא".
בראיון ל-ice בחודש שעבר אמר ואטורי: "אני מזדהה עם דוד לוי ועם הדרך שעשה, כמוהו גם אני הגעתי מלמטה, גם לי יש פטיש בלשכה זכר לתקופה בה הייתי טפסן בגיל צעיר. לי ברור שעשו לו דה לגיטימציה בגלל המבטא וניסו לרמוז לכך כי הוא מזרחי ולכן לא חכם. לגבי האנגלית שלו היו לא מעט בדיחות. אבל כולנו יודעים שהוא היה אחת הדמויות הנערצות בליכוד ואחד השרים המובילים בהיסטוריה שלנו כעם והשאיר פה מורשת לא מבוטלת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלתי אפשרי
    נחום 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתכן מה שואטורי אומר. הרי הסכמנו שהתפילות הן אלו שמצילות אותנו מאבדון
    סגור