בארץ

כך איראן מפיצה מסרים אנטי ישראליים בעולם: כל הפרטים

איראן וזרועותיה פועלות כבר זמן רב נגד ישראל ברחבי העולם, כעת מגזין הדר שפיגל הגרמני חושף את רמת ההשפעה שאליה איראן מבקשת להגיע בעולם המערבי - כך משמרות המהפכה וחזבאללה הסיתו במרכז אסלאמי בגרמניה 
מערכת ice | 
איראן וישראל (צילום shutterstock)
המגזין דר שפיגל שפך אור וחשף פרטים חדשים על הפשיטה של משטרת גרמניה על המרכז האיסלאמי בהמבורג. במגזין פרסמו מסמכים ששייכים למשרד הפנים הגרמני בהם נראה כי לראש המרכז שנעצר ולמנהיג איראן, עלי ח'אמנאי, היה קשר קרוב במיוחד.
כזכור, לפני שבועיים הרשויות הגרמניות ביצעו פשיטה רחבה על המרכז האיסלאמי הממוקם בהמבורג. על פי החשד במסגד התבצעה הטפה מצד האימאם הראשי נגד מדינת ישראל. עוד נודע לאחר סגירת המתחם כי לאחראים עליו היה קשר הדוק עם חזבאללה ועם המשטר האיראני.
במגזין הגרמני פרסמו שבמשרד הפנים הגרמני מצאו ראיות שקושרות בין המסגד לחות'ים בתימן ועלונים שמשבחים את הטבח שהתרחש ב-7.10. עוד נמצא כי מחמד מופתה, ראש המרכז האסלאמי, החליף 650 הודעות עם מהדי מוסתפבי, סגן ראש יחסי החוץ בלשכת המנהיג העליון.
בכירי המרכז האסלאמי הרבו לשוחח גם עם פעילי חזבאללה בלבנון על הקמת מרכז אסלאמי נוסף בעיר האנובר. מזכ"ל חזבאללה, חסן נסראללה, עקב מקרוב אחר התכנונים והיה שותף מרכזי לתכנון המרכז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה