בארץ

מפעל הפיתות המפורסם נשרף: חשש ללכודים, העובדים הורו להמלט

אנשי המפעל 'פיתה אקספרס' באשדוד קיבלו הנחייה להימלט כולל ניתוק גז וחשמל. מדובר במפעל שלרוב עוסק באפייה ויש חשש לכודים במקום מאחר והמפעל פעיל בשעה זו. לדברי אנשי המקום מדובר בתנור בוער. מפקד המשמרת מיד ביצע הערכת מצב וחלוקה למשימות של סריקה אחר לכודים כמו כן איתור המוקד ושחרור עשן.
מערכת ice |  1
פיתות (צילום הדס פרוש פלאש 90)
כבאות והצלה לישראל תחנת אשדוד מטפלת במקרה של שריפה במפעל פיתה אקספרס באשדוד. לוחמי האש של התחנה בעיר פועלים כרגע בשריפה וודאית באזור התעשייה ברחוב המחקר.
אנשי המפעל קיבלו הנחייה להימלט כולל ניתוק גז וחשמל. מדובר במפעל שלרוב עוסק באפייה ויש חשש לכודים במקום מאחר והמפעל פעיל בשעה זו. לדברי אנשי המקום מדובר בתנור בוער. מפקד המשמרת מיד ביצע הערכת מצב וחלוקה למשימות של סריקה אחר לכודים כמו כן איתור המוקד ושחרור עשן.

מפקד המשמרת רב רשף גבי אזולאי מוסר: "כאשר הגעתי למקום הבחנו בעשן רב והורדתי על גיוס כוחות נוספים למקום. כרגע עוסקים בסריקה וכיבוי המוקד. לא יודע על נפגעים או לכודים, כבאות והצלה לישראל ממליצה להתקין גלאי עשן מציל חיים".
עוד קודם לכן, מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 11:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנכווה ממים רותחים במהלך עבודתו סמוך לאזור. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, גבר בן 37 במצב בינוני, עם כוויות בגופו. טל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בצילום של הפיות שכחו לציין כי: לפיתות בתמונה אין קשר לכ
    פיתה טריה 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלא הן רק צילום אילוסטרציה...
    סגור