בארץ

צה"ל ושב"כ חושפים: זה הבכיר בארגון הטרור שחוסל ב-24.7

במהלך פעילות משותפת שערכו צה"ל ושב"כ ברצועת עזה, הותקף בתאריך 24.7 איתור בו שהה הבכיר בארגון חמאס, כאשר מספר ימים לאחר התקיפה, התקבל המידע המאשר את חיסולו
מערכת ice | 
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
במשך למעלה מעשור ובמסגרת ׳מטה הגדה׳ של ארגון הטרור חמאס, פעל בכיר בארגון הטרור חמאס, נאיל סכל, לביצוע פיגועים ברחבי יהודה ושומרון. 
סכל פעל בהכוונת פעילות טרור, מימון ואספקת אמל״ח לחוליות טרור, אשר קידמו פיגועים נגד ישראלים וכוחות צה״ל באיו״ש. כאמור, פעל סכל במסגרת הגוף שאחראי על הכוונת הפעילות מול שטחי יהודה ושומרון, מה שבחמאס מכנים 'מטה הגדה'.

בפעילות משותפת של צה״ל ושב״כ, ב-24.7 הותקף ברצועת עזה איתור בו שהה המחבל, ששימש כבכיר בחמאס. מספר ימים לאחר התקיפה, אמרו בצה"ל ובשב"כ כי התקבל המידע המאשר כי סכל אכן חוסל.
הפרסום בדבר חיסולו מהווה המשך ישיר למהלכי צה"ל וכוחות הביטחון בימים ובשבועות האחרונים, כאשר הם ביצעו שורה של חיסולים משמעותיים, גם בארגון חמאס וגם בחיזבאללה. 
כזכור, צה"ל אישר לאחרונה כי חיסל את מספר 2 בארגון חיזבאללה ומי שכונה כ"רמטכ"ל" של הארגון, ואף היה אחראי על פרויקט הטילים המדויקים, פואד שוכר, "סיד מחסן". הוא המפקד הצבאי הבכיר ביותר בארגון הטרור חיזבאללה וראש המערך האסטרטגי של הארגון.

מספר ימים קודם לכן חיסלה ישראל את המחבל שחמק מלא פחות מ-8 ניסיונות חיסול ונחשב למפקד הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף. עם חיסולו של דף נותר יחיא סינוואר בודד בצמרת הגבוהה של ארגון חמאס בעזה, ואף בימים האחרונים פורסם כי הוא זה שנבחר להחליף את מנהיג החמאס איסמעיל הנייה, שחוסל בטהרן, במבצע שאף מדינה או גוף לא לקחו אחריות עליו באופן רשמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה