בארץ

הורים לילדים וגרים בת"א? הודעה חשובה לקראת פתיחת שנת הלימודים

אם אתם הורים לילדים קטנים ומתגוררים בתל אביב-יפו, לעירייה יש בשורה משמחת: שנת הלימודים ברחבי גני העירייה בעיר יתקיימו כסדרן. עיריית תל אביב-יפו יצאה בהחלטה לקדם את תוספת המיגון התקני בגני הילדים העירוניים ברחבי העיר.
מערכת ice | 
שגרת לימודים במלחמה (צילום שאטרסטוק)
עיריית תל אביב-יפו משלימה בימים אלו את פרוייקט מיגון לגני הילדים העירוניים ברחבי העיר, לפני כחצי שנה העירייה אישרה תקציב על סך 73 מיליון ש"ח לטובת פרוייקט זה. העבודה עתידה להסתיים בקרוב, החלטה זו תאפשר לילדי העיר ללמוד ולשמור על הרצף החינוכי במבנים בטוחים וממוגנים, במיוחד בתקופות מתוחות כמו אלו.
קיום שגרת חינוך רציפה בגני העיר מעניק לתושביה יציבות כלכלית וחוסן ויכולת התאוששות מהירה יותר במצבי חירום. בנוסף שגרה רציפה תורמת למצב הנפשי של הילדים ומאפשרת להורים לקיים שגרת חיים תקינה.
מקלט בגני ילדים. צילום: באדיבות עיריית ת"א
בעיר תל אביב-יפו ישנם כ-575 גני ילדים עירוניים מגיל 3 עד גיל 6. מתוכם לפני המלחמה היו כ-130 גנים לא ממוגנים. הפרוייקט גדול במימדיו, ובו נבנו כ-121 מחרבים מוגנים בו זמנית בזמן שיא של חודשים בודדים.

גני ילדים ממוגנים. צילום: באדיבות עיריית ת"א
ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי אמר בנושא: "מיגון כלל גני הילדים העירוניים בתל אביב-יפו הוא אחד מהמהלכים החשובים ביותר שביצענו במלחמה הנוכחית. אני שמח לבשר כי בהתאם ללוחות הזמנים, ילדי העיר יפתחו את שנת הלימודים הקרובה בגנים הממוגנים שלהם".

צילום: באדיבות עיריית ת"א.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה