בארץ

ח"כ בעוצמה יהודית על אהוד ברק: "איש מופקר, אלים ומסוכן"

לאחר שבמשטרה הודיעו כי פתחו בבדיקה נגד דבריו של ראש הממשלה והרמטכ"ל לשעבר, ח"כ יצחק קרויזר תקף אותו בחריפות. לדבריו, "הגיע הזמן לשים סוף לחגיגות של המסית הלאומי עם החם צוואר". הוא הוסיף: "ברק מבאיש את ריחה של ישראל בעולם ומבקש לחולל אנרכיה וכאוס בבית"
מערכת ice |  2
יצחק קרויזר (צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת, freepik)
לאחר שקרא לכאורה במהלך נאום במחאת קפלן למרי אזרחי בגין התנהלות ממשלת ישראל, במשטרה הודיעו כי פתחו בבדיקה נגד ראש הממשלה והרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק. הסיבה לכך היא טענות להסתה והמרדה. ח"כ יצחק קרויזר (עוצמה יהודית) בירך אתמול (שלישי) על הזמנתו של ברק לחקירה.
"הגיע הזמן לשים סוף לחגיגות של המסית הלאומי עם החם צוואר, שדברי הבלע שלו בשעת מלחמה פוגעים בביטחון ובחוסן החברתי", אמר קרויזר. "האיש המופקר, האלים והמסוכן הזה שטיפח ועודד ערב המלחמה את תופעת הסרבנות בצה"ל, דאג לפורר את החברה הישראלית והלהיט את הרחובות באופן שיטתי, שב וקורא באין מפריע למרי אזרחי שכולל אי ציות לחוק ומצור על הכנסת. מדובר בחציית כל הקווים האדומים, ואני ושאר אזרחי ישראל מצפים מהפרקליטות לא למסמס את התיק ולחקור ברצינות את מניעיו". 
בתלונה שהגיש נגד ברק פעיל הימין שי גליק למשטרה, צורפו התבטאויות נוספות של ברק המהוות לפי גליק ביצוע של עבירת הסתה והמרדה. "דין ברק כדין כל אזרח מן השורה, ללא שום הבדל או איתרוג מהמערכת, קל וחומר כשמדובר בראש ממשלה ושר ביטחון לשעבר שיודע היטב מהן ההשלכות ההרסניות של אמירותיו", אמר קרויזר. "יש גבול לטירלול ולהפקרות. ברק מבאיש את ריחה של ישראל בעולם ומבקש לחולל אנרכיה וכאוס בבית. אמשיך לעקוב מקרוב ולדאוג שלא ינהגו בכפפות של משי בשום גורם שמסית נגד מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדינה בגסיסה
    דין וחשבון 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהוד ברק המריד את הצבא כנגד ממשלה נבחרת וגרם לצבא לא לפעול ב 6-7 השעות הראשונות להתקפה ב 7 באוקטובר ואולי לבגידה של הצבא השב"כ והמוסד במדינה.
    סגור
  • 1.
    מה קרויזר עשה למען המדינה? כלום. צבא לא עשה (ל"ת)
    יובל אורן 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור