בארץ

חיסול דרמטי בעזה: צה"ל סיכל את בכיר הג'יהאד האיסלאמי

כוחות צה"ל, בהכוונת אגף המודיעין, חיסלו באופן ממוקד בשג'אעיה את סגן ראש תשתית ייצור אמצעי לחימה ואחראי הכספים של תשתית הייצור של הג'יהאד האיסלאמי מוחמד אל-ג'עברי
מערכת ice | 
שכונת שג'אעיה (צילום עמאד נאסר/פלאש 90)
כוחות צה"ל, בהכוונת אגף המודיעין, חיסלו באופן ממוקד בשג'אעיה את סגן ראש תשתית ייצור אמצעי לחימה ואחראי הכספים של תשתית הייצור של הג'יהאד האיסלאמי מוחמד אל-ג'עברי. לפי דובר צה"ל, אל-ג'עברי היה אמון על ייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור בצפון רצועת עזה וחלוקת משכורות וכספים למחבלים.
על פי דובר צה"ל, אל-ג'עברי לקח חלק פעיל בנסיון שיקום יכולות הייצור הרקטי ותשתיות הג'יהאד האיסלאמי. כמו כן, כוחות אוגדה 162 ממשיכים בלחימה ברפיח. במהלך היממה האחרונה הלוחמים חיסלו כ-30 מחבלים. בנוסף, לוחמים מחטיבת ירושלים (16) החלו להילחם במרכז הרצועה.
 

אתמול נמסר מדובר צה"ל כי בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, בתאריך ה-13 ביולי 2024 מטוסי קרב תקפו במרחב ח'אן יונס ולאחר בדיקה מודיעינית, ניתן לאשר כי בתקיפה חוסל מחמד דף, מפקד הזרוע הצבאית ומספר שתיים בארגון הטרור חמאס בעזה, אשר תכנן והוציא לפועל את הטבח הרצחני בשבעה באוקטובר. 
מטוסי חיל האוויר תקפו באופן ממוקד מתחם בו על פי מודיעין מדויק של אמ"ן ושב"כ הסתתרו דף וראפע סלאמה, מפקד חטיבת ח'אן יונס, אשר חיסולו אומת לפני מספר שבועות. יחד איתם חוסלו מחבלים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה