בארץ

הג'יהאד האיסלאמי פרסם אות חיים מהחטוף סשה טרופנוב

ארגון הטרור פרסם סרטון של סשה טרופנוב, אשר נחטף לרצועת עזה במהלך ה-7 באוקטובר מהקיבוץ ניר עוז. ממטה משפחות החטופים נמסר: ""אות החיים מסשה הוא הוכחה נוספת וברורה לכך שממשלת ישראל צריכה לתת מנדט משמעותי לצוות המו״מ, שיוכל להוביל לעסקה להחזרת כל החטופים"
מערכת ice | 
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
הערב (שלישי), הג'יהאד האיסלאמי פרסם סרטון קצר של סשה טרופנוב, שנחטף ב-7 באוקטובר יחד עם אימו ילנה, סבתו אירנה ובת זוגו ספיר כהן מביתם בקיבוץ ניר עוז (שלושתן שוחררו בעסקת החטופים שהתקיימה בחודש נובמבר). אביו של סשה, ויטלי, נרצח על ידי מחבלי החמאס.
משפחתו אישרה לפרסם גרסה מקוצרת של הסרטון ובו הוא מציין כי בימים הקרובים הוא יספר את מה שקרה לו ולחטופים נוספים ברצועת עזה. ממטה משפחות החטופים נמסר: "אות החיים מסשה הוא הוכחה נוספת וברורה לכך שממשלת ישראל צריכה לתת מנדט משמעותי לצוות המו״מ, שיוכל להוביל לעסקה להחזרת כל החטופים, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".
במקביל לפרסום הסרטון, דובר צה"ל יצא בהצהרה תקשורתית בנוגע לתקרית הרג האזרחים במהלך התקיפה הישראלית ברפיח. המקרה עורר גינויים רבים מרחבי העולם, אך בצה"ל הסבירו כי התקיפה יועדה כנגד בכירים ולא הייתה כל כוונה לפגוע באזרחים, אך הפיצוץ החריג התרחש בעקבות אמל"ח של חמאס שהיה בקרבת מקום. חשוב לציין כי התקיפה הזו התרחשה זמן קצר לאחר ההחלטה הדרמטית של בית הדין לצדק בהאג כי על ישראל להפסיק את הפעולה ברפיח.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה