בארץ

נתניהו בתום הערכת המצב: "נמצאים במוכנות גבוהה מאוד לכל תרחיש "

רה''מ נתניהו קיים היום הערכת מצב בנוגע למוכנות פיקוד העורף, בסיומה אמר "ישראל נמצאת במוכנות גבוהה מאוד לכל תרחיש - הן בהגנה והן בהתקפה. אנחנו נגבה מחיר כבד מאוד על כל מעשה תוקפנות נגדנו מכל זירה שהיא"
דורון בלוך |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (חמישי) הערכת מצב מעמיקה על פעילות פיקוד העורף מפרוץ המלחמה עד כה, יחד עם שר הפנים משה ארבל. את הסקירה נתנו מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא וראש רשות החירום הלאומית תא"ל (במיל') יורם לרדו. 
בתום הדיון, אמר רה''מ נתניהו: "אני מסיים עכשיו ביקור בפיקוד העורף. האלוף, אני מתרשם מהעבודה החשובה שנעשתה עד כה. זה כמובן מההיערכות שלנו לבאות. ישראל נמצאת במוכנות גבוהה מאוד לכל תרחיש - הן בהגנה והן בהתקפה. אנחנו נגבה מחיר כבד מאוד על כל מעשה תוקפנות נגדנו מכל זירה שהיא".
עוד הוסיף נתניהו לומר "לאחר שחיסלנו שלשום את רמטכ"ל חיזבאללה מוחסן, היום הגיע האימות הסופי לחיסולו של רמטכ"ל חמאס מוחמד דף. דף היה אחראי לטבח הנורא של השבעה באוקטובר וגם לפיגועים רצחניים רבים נגד אזרחי ישראל. הוא היה המבוקש מספר אחד של ישראל במשך שנים" ובסוף דבריו הבהיר "החיסול שלו מקבע עיקרון פשוט שקבענו - מי שפוגע בנו אנחנו פוגעים בו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא אמר אנחנו? לא אני?
    ק. פריש 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המזוודות שלך מוכנות לברוח עם מטוס פרטי?
    סגור
  • 1.
    קדימה אנחנו כבר במלחמה אז לתת מכה אנושה גם לחיזבאללה (ל"ת)
    דן 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור