בארץ

לפיד על חיסול דף: "לתרגם הישגיים צבאיים להישגים מדיניים"

יו''ר האופוזיציה הגיב על אישור דו''צ על חיסולו של בכיר החמאס מוחמד דף "את ההישגים הצבאיים צריך לתרגם להישגים מדיניים אסטרטגיים" והתייחס למלאות 300 יום למלחמה "לזכור שאפשר אחרת"
דורון בלוך | 
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
לאחר שדובר צה''ל אישר היום (חמישי) רשמית כי בכיר החמאס מוחמד דף חוסל בפעולת צה''ל לפני כשבועיים ברצועת עזה, זאת כי לאחר התקיפה העוצמתית לא ניתן היה לאשר בוודאות כי דף אכן חוסל במקום, כפי שהבאנו כאן בהרחבה.  יו''ר האופוזיציה חה''כ יאיר לפיד הגיב על כך בחשבון ה-X שלו.
בדבריו כתב חה''כ לפיד "מברך את צה״ל, שב״כ וכוחות הביטחון, על חיסולו המוצלח של מוחמד דף. הישג צבאי חשוב מאין כמותו" וטען "את ההישגים הצבאיים צריך לתרגם להישגים מדיניים אסטרטגיים ולעשות הכל בשביל להשיב את החטופים הביתה. עכשיו".
מוקדם יותר, במלאות 300 יום לפרוץ המלחמה, כתב על כך חה''כ לפיד: "300 יום מאז האסון. 300 יום שהחטופים מתחת לאדמה וכל מה שהממשלה מציעה לנו הוא עוד מלחמה ועוד מלחמה ומלחמה לנצח, שתמשך שנים עד שננצח לא רק אותם, אלא גם את עצמנו. חובתנו ביום הזה לזכור שאפשר אחרת. אפשר לעשות עסקת חטופים, להחזיר אותם הביתה".
עוד הוסיף לפיד לומר כי "אפשר לגבש חזון בהיר של ברית איזורית שיביא לסיום המלחמה. אפשר שתהיה פה ממשלה הגונה, מתפקדת, מסודרת, שמאמינה בקידמה ובשלטון החוק ובבניה מחדש של הטוב המשותף. אפשר - וגם יקרה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה