בארץ

נתניהו בהצהרה: "ימים מאתגרים לפנינו. יש איומים מכל עבר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב הצהרה לתקשורת בה התייחס לחיסולים האחרונים, אך לא התייחס לחיסול איסמעיל הנייה בטהרן, ואמר  "ימים מורכבים לפנינו, אנו ערוכים לכל תרחיש"
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (רביעי) הצהרה לתקשורת, בה התייחס לחיסולים האחרונים, ובחר שלא להתייחס לחיסול איסמעיל הנייה בטהרן. נתניהו הזכיר כי בקונגרס פירט על  3 זרועות של הציר האיראני, ואמר "בימים האחרונים הנחתנו מכות מחץ על שלושתם, מוחמד דף בעזה. החותי'ם בתימן - באחת התקיפות הרחוקות ביותר שביצע חיל האוויר. ואמש רמטכ"ל חיזבאללה בלבנון".
עוד הוסיף רה''מ נתניהו להביע הערכה לכל זרועות הביטחון בשלושת החזיתות. והוסיף "חיסלנו את סגנו של נסראללה, הוא היה אחראי לרצח הילדים ולמתקפה הבלתי פוסקת על תושבי הצפון" והבהיר "מי שפוגע בנו - דמו בראשו".
עוד אמר נתניהו כי "ימים מאתגרים לפנינו, אנו ערוכים לכל תרחיש. מדינת ישראל תגבה מחיר כבד מאויביה בכל זירה שהיא" והבהיר "המלחמה תארך זמן ותדרוש סבלנות". 
כמו כן, תיאר נתניהו "אין שבוע שלא אומרים לי תסיים את המלחמה, אי אפשר לנצח. לא נכנעתי לקולות הללו בתחילת המלחמה ולא אכנע היום". והוסיף לומר "זה לא פשוט, הייתי צריך להדוף הרבה לחצים. לו היינו נכנעים לא היינו מחסלים אלפי מחבלים ומשתלטים על ציר פילדלפי ומשיגים את התנאים שמקרבים למתווה". עוד ציין נתניהו "הלוחמים שלנו נלחמים כמו אריות - מגבה אותם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה האיום הכי גדול שלנו !!! צא מחיינו !!!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור