בארץ

משגריר ישראל בארה״ב לכיתת הכוננות: "אין אופק לסיום המלחמה בצפון"

בצל המתיחות הגוברת בגבול הצפון וצמד החיסולים של בכירי חמאס והחיזבאללה.  שגריר ישראל בארה"ב לשעבר וסגן שר במשרד רה"מ ד״ר מייקל אורן, הודיע על צעד חדש בעשייתו למען ישראל והודיע על הצטרפותו לכיתת הכוננות בקיבוץ כפר בלום שבגליל העליון
מערכת ice | 
דר מייקל אורן (צילום ללא)
בשיאו של שבוע מתוח בגבול הצפון ולאחר חיסולם של רמטכ"ל חיזבאללה וראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה, שגריר ישראל בארה"ב לשעבר וסגן שר במשרד רה"מ ד״ר מייקל אורן הודיע שהחל להתנדב כחבר בכיתת הכוננות של כפר בלום.
ד״ר אורן, שירת בחטיבת הצנחנים כלוחם במלחמת לבנון הראשונה ולאחר מכן בשירות המילואים בשורה של תפקידי לוחמה נוספים ובהמשך גם כקצין מילואים ביחידת דובר צה"ל. כעת, החליט אורן להצטרף לכוחות כיתות הכוננות בגבול הצפון הבוער.
השבוע, הצטרף ד״ר מייקל אורן לכיתת הכוננות של כפר בלום זאת לאחר תיאומים מול יקל״ר מועצה אזורית הגליל העליון, רבש"ץ כפר בלום ואנשי כיתת הכוננות מזה מספר שבועות לקראת תחילת ההתנדבות.
בימים הקרובים ייקח ד״ר אורן, חלק מלא בפעילותה של כיתת הכוננות של כפר בלום הכוללת שמירות בעמדות השמירה הסטטיות, סיורים רכובים והשתלבות בכוננות עם שחר של צוות הכוננות.
ד״ר אורן פועל נמרצות מאז ה-7.10 להגברת ההסברה והמודעות העולמית במאות הופעות, ראיונות באולפני טלוויזיה ומאמרים בכלי תקשורת בינלאומיים בכלל והאמריקאית בפרט. בנוסף, ד״ר אורן פעיל בכל הקשור למלחמה הגואה בגבול הצפון והקשיים הרבים שחווים מפוני הצפון. כעת, החליט ד״ר אורן להוסיף ולקחת חלק אקטיבי כחבר בכיתת כוננות בכדי להרגיש על גופו את הסכנות הרבות של כיתות הכוננות ומפוני הצפון מזה 9 חודשים.

ד"ר מייקל אורן, צילום: פרטי
ד״ר מייקל אורן, לשעבר שגריר ישראל בארה״ב, מסר בתגובה: ״תושבי הצפון חווים קשיים רבים כבר 9 חודשים עם המלחמה הגוברת בגבול הצפון מכיוון חיזבאללה שאין לה אופק לסיום. אהבתי לישראל והרצון שלי לסייע בכל דרך גרם לי לעלות על מדים לראשונה מזה עשור מאז שהנחתי את המדים בארון בפעם האחרונה. כישראלי, פטריוט ציוני זאת חובתנו לתרום, כל אחד על פי יכולתו, למען המדינה. בימים רגילים אני תורם באמצעות הסברה ודיפלומטיה והיום אני מוסמך כחבר בכיתת כוננות בגבול הצפון, על כל המשתמע מכך״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה