בארץ

הותר לפרסום: סמ"ר נועם דואק נפל בעזה, חשד להרעלת גזים

סמ"ר נועם דואק, בן 20 מקריית מוצקין לוחם שיריון, נפל ברצועה לאחר שישן ריפח בקרבת גנרטור פועל, בצה"ל בודקים אם נסיבות המוות הן הרעלת גזים. באירוע נפצעו עוד שני חיילים
מערכת ice | 
חיילים ברפיח (צילום פלאש 90/ אורן כהן)
דובר צה"ל התיר לפרסם כי סמ"ר נועם דואק, בן 20, מקריית מוצקין, לוחם שריון בגדוד 9 בחטיבה 401, נהרג היום (חמישי) ברפיח. באותו אירוע נפצעו עוד שני לוחמים. הלוחם, כך על פי החשד, מת לאחר שישן בחדר בקרבת גנרטור פועל. בצה"ל בודקים אם נסיבות המוות הן הרעלת גזים. באירוע נפגעו עוד שני חיילים, שטופלו מיד ופונו במסוק לבית חולים כשמצבם קשה. שלושת החיילים אותרו ללא הכרה לפנות בוקר בחדר. האירוע נמצא בחקירת מצ"ח. 
עם זאת, בצבא מדגישים כי עדיין לא ניתן לקבוע את סיבת המוות. הוא הניח אחריו הורים, אסנת ושלי, שני אחים, דור ורז ואת בת זוגו עמית. שלי, אביו של נועם אמר: "אני לא כועס על אף אחד. אף אחד לא יחזיר לי אותו. אני לא כועס על על החייל ששגה שם. החייל עשה כנראה חיבור לא נכון של הגנרטור. אני לא מחפש אשמים ואני סולח לכולם.
הבן שלי אהב את החברים שלו וכך זה יישאר. אמרו לי שיש חקירת מצ"ח ואמרתי שהתוצאות לא יחזירו אותו ושאני לא כועס אף אחד.תרמנו את קרניותיו של נועם. שאחרים יוכלו לראות בזכותו. הוא היה ילד של אור ושמחה, ילד של אנרגיות טובות, והוא ימשיך גם בלכתו, להביא אור למישהו אחר. אנחנו גאים בו ובדרך שלו מאוד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה