בארץ

ינון מגל עונה ללפיד: "לא ניתן לכם לסתום לנו את הפה"

לאחר חה''כ יאיר לפיד תקף את הקואליציה על דיון בנושא ערוץ 14, וכינה את איש התקשורת ינון מגל "שופר בן שופר", החליט מגל להשיב ללפיד חזרה במתקפה
דורון בלוך |  3
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
לאחר הנאום של יו''ר האופוזיציה חה''כ יאיר לפיד על כך שהקואליציה תתכנס במהלך פגרת הקיץ במיוחד בכדי לקיים דיון על ערוץ 14, כפי שהבאנו כאן בהרחבה, והתבטא בחריפות כנגד איש התקשורת ינון מגל, ואמר "מה שלא עשה כל הציבור הישראלי, מה שלא עשו כל הלוחמים והמשפחות, עשה מיליונר בשם ינון מגל". וכן כינה אותו "שופר בן שופר", החליט מגל להשיב ללפיד.
בדברים שפרסם בחשבון ה-X הפופולרי שלו, כתב ינון מגל בתגובה לדברי לפיד "נשמה, א. בניגוד אליך, אני (לצערי) לא מליונר. אבל אולי זה עוד ישתנה, לך תדע, עובד על זה... ב. הדיון בכנסת על חרם המפרסמים על ערוץ 14 הוא דיון חשוב כדי לעצור את הקרטל המאפיוזי של ההון שלטון שהיית חלק ממנו כל חייך. לא ניתן לכם לסתום לנו את הפה. ימי הסזון נגמרו".
"ג. תשתדל בבקשה לעזוב במנוחה את אבא שלי, אל"מ (מי"ל) יוחנן מגל ז"ל שעשה למען מדינת ישראל ועם ישראל, למען צהל ולמען ההתיישבות בכל ארץ ישראל הרבה יותר מהפרזנטציות החלולות שעשית כל ימיך. אם זה לבנקים, אם זה לכלי תקשורת של מליארדרים, אם זה לבעלי הון באמריקה" והוסיף בעקיצה "ואם זה לתרבות הפרוגרס הריקה. כמוך".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לפיד בולט ובוהק באפסיותו וריקנות. איש טיפש! (ל"ת)
    לפיד אפס אמיתי 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לפידוס
    מנחם 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינון מגל היקר אתה עשית אני מאמין הכל במו ידיך שירות את עם ישראל בכבוד בצהל ולא 8-12 כמו האיש הרע הזה שקיבל הרבה בזכות המשפחה שנולד לה כל הכבוד לך ינון
    סגור
  • 1.
    חידה שקרן מתחזה רמאי לוחם צה"ל היה ראש ממשלה שבוע ויכול (ל"ת)
    מאיר 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור