בארץ

חה''כ ואטורי מגיב לתקרית עם משפחות החטופים: "גם לח''כים יש גבולות"

חה''כ ניסים ואטורי הגיב לתקרית בה התעמתו עימו משפחות החטופים במשכן הכנסת, טוען "תקפו אותי" ומבהיר  "גם לנו חברי הכנסת יש גבולות"
דורון בלוך |  1
ניסים ואטורי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בתקרית שקרתה היום (ראשון) במשכן הכנסת בירושלים, פגשו משפחות החטופים את חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) בדרכו במסדרונות הכנסת, שם ניגשו אליו והחלו לצעוק לעברו, שם, לטענת המשפחות, ואטורי והעזורת שלו הגיבו לעניין באגרסיביות.
בעדות בחשבון ה-X של מטה משפחות החטופים מובא: "יובל החתן של החטוף קית' סיגל. הגענו היום לכנסת כמדי שבוע, להשאיר את האהובים שלנו בראש סדר היום הציבורי. במסדרון נתקלנו בחבר הכנסת ניסים ואטורי, אחד מ-8 חברי ליכוד שהוציאו מכתב לרה"מ שהם מתנגדים לעסקה. אני ובני משפחה נוספים ניגשנו אליו לשאול אותו מדוע שלח את המכתב. את האירוע צילם אחד מבני המשפחות. חנה העוזרת הפרלמנטרית של ח''כ ואטורי חטפה לו את הטלפון באלימות. חבר הכנסת הצטרף באגרסיביות ודחף אותי ואת ענבל, בת דודתו של החטוף טל שהם. כשענבל אמרה לח''כ שהחטופים נמקים, לא אוכלים ולא שותים, חבר הכנסת שאל אותה - "את אכלת הבוקר? אז הכל בסדר".
בראיון שקיים לאחר מכן חה''כ ואטורי בערוץ הכנסת, התייחס לתקרית והסביר: "גם לנו חברי הכנסת יש גבולות. מותר לדבר, צועקים עלינו, אנחנו מורידים את הראש. אבל פיזית לתקוף אותי-  זה לא מקובל. מה שהם עושים הה פוגעים בהחזרת החטופים".
בדבריו תאר את התקרית "העוזרת שלי קנתה סלט, שאלו אותה מדוע היא אוכלת, הרי החטופים אינם אוכלים. אתם לא אכלתם בחודש האחרון? היא אומרת לי לא אכלתי בתשעה חודשים האחרונים" והוסיף "כולם אוכלים קצת משהו כשאין תאבון. גם שירדתי 12 קילו לא שיתפתי אתכם בזה".
עוד הבהיר חה''כ ואטורי בחריפות "אם העוזרת שלי אוכלת - מגיע לה לאכול כדי להיות פעילה ולעבוד כל היום, גם למען החטופים"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אכלו לי, שתו לי
    הדס 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך תגובה יותר מטומטמת. אוסף של חכים ושרים שאין להם שליטה על הפה. כל פעם התנהגות יותר מבזה ואז מגיעה תגובה הזויה ומזעזעת. תתבייש לך! אההה כמעט שכחתי - בתאבון לך ולעוזרת שלך.
    סגור