בארץ

קרעי התגאה: הפלנו הצעת חוק לזכר ה7.10 על רקע אישי

הצעת חוק לזכר אירועי השבעה באוקטובר שיזמה חה''כ נעמה לזימי נפלה בגלל יחסה לנתניהו. קרעי "מלך שמחל על כבודו אין כבודו מחול". לזימי "אין מילים בפי על הציניות. אין גבול שהקואליציה הזו לא תחצה"
דורון בלוך | 
נעמה לזימי (צילום דוברות הכנסת)

אמש (רביעי) עברו במליאת הכנסת מספר הצעות חוק לזכר אירועי השבעה באוקטובר, זאת בהסכמה בין הקואליציה לאופוזיציה, אלא שבהצעה האחרונה, הפילה הקואליציה את הצעת החוק, וזאת משום שהמציעה הינה חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה). וזאת משום יחסה לראש הממשלה נתניהו.

על מעשה זה, פרסם בגאווה שר התקשורת שלמה קרעי (הליכוד) בחשבון ה-X שלו: "ככה ייעשה למי שמתנהל באופן מביש ומבזה מול ראש ממשלת ישראל… הכנסת הצביעה עכשיו על 6 הצעות חוק לזכרון אירועי השבעה באוקטובר. הקואליציה הצביעה בעד 5 מהן פה אחד עם האופוזיציה, והפילה את הצעת החוק של נעמה לזימי, כתגובה להתנהלות המבישה שלה היום מול ראש הממשלה נתניהו". בנוסף הוסיף קרעי ציטוט מן הנעשה במליאה "קריב: אתם לא מתביישים? קרעי: מלך שמחל על כבודו אין כבודו מחול".
בתגובה, פרסמה חה''כ לזימי בחשבון ה-X שלה "הקואליציה עושה פוליטיקה על חשבון זכר הנרצחים וההרוגים. אין מילים בפי על הציניות הבלתי נגמרת של הקואליציה והעומד בראשה. בהסכמה בין האופוזיציה והקואליציה הצעות חוק זהות עברו פה אחד, אבל במקרה שלי הקואליציה בחרה ברגע האחרון ובגיוס מיוחד להפיל את החוק שלי לזכר אירועי השבעה באוקטובר כנקמה אישית, כל זה בגלל שהיום אמרתי לנתניהו את האמת- הוא הראש הוא אשם. לא מעניין אותם שנהרג לי בן משפחה במלחמה, לא מעניין אותם שחברים שלי נפצעו ונהרגו. השכול נוגע לכל אחד מאיתנו אישית, על זה לא עושים פוליטיקה. אין גבול לבושה, אין גבול לציניות, אין גבול שהקואליציה הזו לא תחצה".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה