בארץ

מפוצץ סיכוי למגעים? בנט במסר למנסור עבאס

רה''מ לשעבר נפתלי בנט הגיב לאמירת חה''כ מנסור עבאס על כך שאזרחים נרצחו בעזה "אתקן אותך, מחבלים גרמו למותם", השר שיקלי הגיב לבנט "ליצן". מוקדם יותר גם פורסמה תמונה מפגישה משותפת שלו עם חה''כ ליברמן
דורון בלוך | 
מנסור עבאס נפתלי בנט (צילום יונתן סינדל פלש 90)

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיב היום (רביעי) בחשבון ה-X שלו לדברי חה''כ מנסור עבאס אשר טען מעל בימת הכנסת כי הוא מעוניין בסיום המלחמה משום ש- ''50 אלף אזרחים נרצחו ברצועת עזה" ועורר זעם רב במליאה.

בדבריו, כתב רה''מ לשעבר בנט: "מנסור, אתקן אותך. 50 אלף איש לא ״נרצחו״ בעזה. צה״ל מחסל מחבלים שפלים שרצחו, חטפו ואנסו אזרחים ב-07.10. לעתים המחבלים הפחדנים הללו מתחבאים מאחורי אזרחים, ובכך הם גורמים למותם". והבהיר בסוף דבריו "צה״ל הוא צבא מוסרי".
בתגובה לדבריו של בנט, הגיב לו חבר הכנסת אושר שקלים (הליכוד): ״הנוכל הפוליטי שנתמך בידי תומכי טרור בממשלת ההונאה והשנאה מנסה לפלס דרכו שוב, ומתקן בחנופה את שותפו הפוליטי שליבו נמצא עם המחבלים המחוסלים בעזה ולא עם החיילים  והחטופים הקדושים שלנו. בנט ועבאס מסוכנים לישראל!״
גם השר עמיחי שיקלי, חבר מפלגתו לשעבר של בנט, הגיב לדבריו בחשבון ה-X שלו, שם הביא תמונה מתוך השידור המפורסם בו חתם בנט בשידור חי על מסמך התחייבויות אותם הפר, וציטט את דבריו: ״1.לא אאפשר ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה גם לא ברוטציה. 2. לא אקים ממשלה על קולותיו של מנסור עבאס והתנועה האסלאמית״, ולבסוף הוסיף על כך שיקלי "ליצן".
 


בנוסף, מוקדם יותר היום, פרסם יו''ר מפלגת ישראל ביתנו חה''כ אביגדור ליברמן תמונה של פגישה משותפת עם בנט, זאת בהמשך למגעים ביניהם להחלפת השלטון.


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה