בארץ

מחבלים בבתי הספר של אונר"א: "פעלו להוציא לפועל מתווי טרור"

מטוסי קרב תקפו, בהכוונה של אמ"ן, שב"כ ופיקוד הדרום, מחבלים שפעלו בבית ספר "א-נוסייראת" של אונר"א באזור נוסייראת. בהודעת דובר צה"ל צוין כי נבדקים הדיווחים שאזרחים נפגעו. כמו כן, חיל האוויר תקף מפקד פלוגה בכוח הימי של הג'יהאד האסלאמי במערב חאן יונס
מערכת ice | 
אונר"א (צילום shutterstock)
דובר צה"ל עדכן היום (שלישי) כי מטוסי קרב תקפו, בהכוונה של אמ"ן, שב"כ ופיקוד הדרום, מחבלים שפעלו בבית ספר "א-נוסייראת" של אונר"א באזור נוסייראת. "המחבלים פעלו מבית הספר לתכנון והוצאה לפועל של מתווי טרור נגד כוחותינו הפועלים ברצועה. טרם התקיפה ננקטו צעדים רבים כדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים", מסר דובר צה"ל.
בהודעת דובר צה"ל צוין כי נבדקים הדיווחים שאזרחים נפגעו. כמו כן, חיל האוויר תקף מפקד פלוגה בכוח הימי של הג'יהאד האסלאמי במערב חאן יונס. אונר"א, הארגון הממונה על זכויות הפליטים בפלסטיניים ברצועת עזה, הואשם מאז פרוץ המלחמה לא פעם בכך שסייע (בין אם בעקיפין ובין אם באופן ישיר) לארגון הטרור חמאס בביצוע חלק מפעולותיו כנגד ישראל. לאחרונה הוגשה תביעת ענק כנגד ארגון הסעד על ידי יותר מ-100 ישראלים בטענה לפשעים נגד האנושות, עינויים, אונס ועוד.
 
רוב בציבור הישראלי מחזיק בעמדה כי ממשלות ישראל כשלו לאורך השנים בהתמודדות עם גילויי ההסתה והאנטישמיות של אונר"א ביהודה ושומרון ורצועת עזה. לפי הנתונים, 45% מהמשיבים נתנו ציון נכשל ו-27% נתנו ציון מספיק בקושי לממשלת ישראל על התמודדותה עם הגילויים האנטי-ישראליים של עובדי אונר"א לאורך השנים האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה