בארץ

מוחמד דף חוסל? מדינת ישראל במהלך שמשנה את המלחמה

מוחמד דף ככל הנראה לא שרד הפעם את ניסיון החיסול של ישראל, חמאס בהצהרה שפרסם: "קוראים לכל חטיבות ההתנגדות להתגייסות כללית לניצחון של עזה ולמען הדם הטהור של השהידים. אנחנו קוראים לעם הפלסטיני בגדה  המערבית ובמזרח ירושלים לצאת למחאות מסיביות נגד ישראל ולאנשי האומה הערבית והאסלאמית"
מערכת ice |  1
מוחמד דף (צילום דובר צהל)
הישג ענק למדינת ישראל היום (שבת) במסגרת הלחימה בעזה. תשעה חודשים אחרי שמלחמת 'חרבות ברזל' יצאה אל הדרך, מוחמד דף ככל הנראה לא שרד הפעם את ניסיון החיסול של ישראל ואחרי שנים של בריחה הוא מצא היום את מותו בהפצצה מדויקת של חיל האוויר הישראלי.
שר הביטחון יואב גלנט הנחה בתום הערכת מצב לאחר ניסיון החיסול של דף: להגביר את הכוננות המבצעית בכל גזרות הלחימה. חמאס בהצהרה שפרסם: "קוראים לכל חטיבות ההתנגדות להתגייסות כללית לניצחון של עזה ולמען הדם הטהור של השהידים. אנחנו קוראים לעם הפלסטיני בגדה  המערבית ובמזרח ירושלים לצאת למחאות מסיביות נגד ישראל ולאנשי האומה הערבית והאסלאמית - להסלים את פעילויות הסולידריות עם עמנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס התייעצות ביטחונית, בקריה בתל אביב, כאשר בדיון משתתפים שר הביטחון, ר' הסגל, ר' המל"ל, מזכיר הממשלה, ר' המוסד, ר' השב"כ,  הרמטכ"ל, סגן הרמטכ"ל, מזכירו הצבאי של  רה"מ, היועץ המדיני של רה"מ, מתאם השו"ן, ר' אמ"ן, ר' אמ"ץ, מתפ"ש, ר' אגא"ס ומפקד המאמץ המודיעיני על תחום השו"ן.
שר החוץ ישראל כ״ץ הנחה את מנכ״ל משרדו להשמיש מיד את חדר המצב במשרד החוץ לפעילות חרום בעקבות פעולת צה״ל בחאן יונס.  השר הורה על שורה של פעולות מיידיות ביניהן: קישור וקבלת מידע שוטף מצה״ל, גיבוש מסרים ודריכת המערך הדיפלומטי בעולם לפעילות מול מדינות וארגונים בין לאומיים, הכנת כל ההיבטים המדיניים והמשפטיים ביחס לפעולה ומשמעותה והדגשת נחיצותה והלגיטימיות שלה.
בכלי התקשורת הערבית מדווחים על סיכול נוסף שבוצע כעת באזור מחנה אלשאטי סמוך לעיר עזה על פי הדיווחים התקיפה בוצע כנגד אולם תפילה במסגד וישנם מספר  רב של פצועים במקום. חמאס בעיקר מאשים את ישראל וארה"ב על המשך התוקפנות ולא מתייחס מלבד במילים בודדות על הניסיון חיסול שאומר כמו שציינו  כי מדובר בטענות שווא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז מה?!
    אנצי!!!! 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אלה שמאמינים בגן עדן,לא באמת רוצים למות כדי להגיע לשם-סטיב ג'ובס!!!!
    סגור